wonki Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 noen som har denne vognen og vil dele erfaringer med den:)
Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har Tfk joggster twist og er veldig fornøyd med den. Har den som sportsvogn, har ikke prøvd bagdelen, men har hørt at den er romslig og god. Lillebror på 15 mnd storkoser seg i vogna si. Sitter veldig godt, og ligger godt når han sovner også. Da er det veldig praktisk at man kan ta opp fotbrettet, så han slipper å ligge med bena nedover. Den er veldig god å trille. Kommer fram overalt. Har ikke prøvd den på snøføre ennå da. Det eneste negative er at det kan være litt vanskelig å komme til nettet under vogna når han ligger nede. Men den har endel lommer som rommer ganske mye. Vogna ser veldig ruvende og stor ut i begynnelsen. Men den blir veldig liten sammenslått. Hadde den med på ferie tidligere i sommer, og det var en drøm å pakke bilen. Fikk plass til alt, og hadde vognen øverst, så den var lett å få tak i. Tidligere har vogna tatt opp halve plassen i bagasjen, og måtte ligge under alt annet. Så jeg vil absolutt anbefale den! Jeg bestilte den via www.babyjungle.no så da ble det litt billigere også.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Vogna er elendig, jeg solgte min etter å ha brukt den i 4 mnd, skikkelig ustabil og lett for å falle!! Er heller ikke god å kjøre... Vogna ser veldig stor ut i sportsdelen i forhold til andre, men det er alle "diggedariene" som gjør det. Eks er OTH like stor, bare ser mye mindre ut pga ikke så mye stæsj på!!
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Lett for å falle?? Det har den ikke,og den er større enn OTH i sittedelen,lengere er den oxo.
It's all about me Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Huff, du må ikke høre på Anonym 22:58 over her, virker ikke som hun har vært borti vogna i det hele tatt. TFK er knall god, stødig og større enn andre i sittedelen. Flere kg tåler den også, samt at den har håndbrems.
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Signerer Intensity jeg=) Knallgod vogn.Aldri opplevd den som ustødig. ER større en OTH i sittedel,men er MINDRE sammenlagt. Justerbart fotbrett og,det har ikke OTH
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå