Gå til innhold

Treff i Oslo i uke 30: Sommermager -> sommerbabyer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vi prøve å få til et treff i sentrum uke 30 ?

Er åpen når det gjelder tid og sted; bortsett fra torsdag 26. juli (da er det treff på Stovner - sikkert endel i samme "målgruppe" !) og mandag 23. juli (skal til dyrlege og vaksinere katten den dagen...)

Forslag til sted: Café Norrøna. Her er det visst gode stellemuligheter.

Vi hadde forøvrig et veldig hyggelig treff på onsdag på uteserveringen på Onkel Donald !

mvh,

Anne Marie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdag på Norrøna passer bra for meg i alle fall :)

Skrevet

Flott ! Det passer for meg også. Skal vi si klokken 12 på onsdag, da ? Jeg setter det opp på treff-oversikten.

mvh,

Anne Marie

Skrevet

Nytt treff allerede? Så fint :)

Vet ikke helt om jeg kan komme, vi har snakket om å treffes i barselgruppen min og jeg tror det blir litt rart om jeg tar dem med. Har nesten ikke blitt kjent med dem selv en gang.

Men jeg får tipse dem om denne siden her, så kanskje vi drar på det treffet på Stovner. Det er jo ikke så langt unna der vi bor.

Hvor ligger Kafé Norrøna?

Skrevet

Takk for sist! Veldig koselig, synes jeg!

Jeg drar en tur til trøndelag, blir borte i to uker. Fint med treff så ofte synes jeg. Kos dere på treff!

Kristine

Skrevet

Café Norrøna ligger i Grensen 19, vis a vis hotel Bristol, tror jeg

Skrevet

Satser på å komme vi :)

Skrevet

Jeg kommer også :-)

Skrevet

Jeg må se det litt an. Det er siste ferieuka til min bedre halvdel, så det kan hende vi skal prøve å gjøre noe artig sammen.

Skrevet

vi blir også gjerne med!!

Skrevet

Eg kan desverre ikkje kome, har kiropraktortime med kolikk-Ada (sukk) i Horten på tysdag, så eg reiser nedatt i morgon føremiddag. Veit ikkje heilt når eg kjem tilbake til Oslo, dersom mamma og pappa dreg tilbake til vestlandet kjem eg nok til Oslo i slutten av veka og blir her over helga. Skal ha dåp 5.august i Horten, så då blir det ny tur nedover i slutten av neste veke...

Ada er forsåvidt minst sosial i heile verda sidan ho skrik så masse, og ho har som oftast ei skriketokt på føremiddagen rundt 13:00 og då er det ikkje så artig å sitje på kafé... Men det kan jo hende det betrar seg etter kiropraktortimen *krysse fingrar*

Var på seks-vekers-kontroll i dag, og ho er altså 4850gram! Ein skikkelig bolle altså, men ho har jo fått litt oftare mat pga kolikken (dårleg vane som vi held på å snu). Deilige, feite lår og ei gedigen dobbelthake... Sjønningen! Bilete av ho kan du finne her: www.hijogonzalez.piczo.com

Skrevet

Flott, da ser det ut til at vi blir noen stykker. Gleder meg !

mvh,

Anne Marie

Skrevet

Uff, da; det ser ut som om Café Norrøna er nedlagt og Deli de Luca har overtatt lokalene... Vi møtes uansett samme sted (Grensen 19) og finner et sted å være når vi er der.

Ring meg på telefon 95 82 85 80 dersom du kommer senere og lurer på hvor vi er.

mvh,

Anne Marie

Skrevet

Ble ikke no treff på meg i dag gitt, Vesla er ikke helt i form, så vi holdt oss hjemme.

Skrevet

Takk fo hyggelig treff. Vi får prøve å sette opp et nytt ganske snart eller hur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...