Gå til innhold

Må bare få ut litt "depping"......................................

evigoptimist

Anbefalte innlegg

Æsj - idag har jeg en skikkelig dårlig dag, hvor jeg igrunn bare synes synd på meg selv......

Lengter så sinnsykt etter en liten en - og piner meg selv ved å tenke på at jeg kunne hatt ei lita prinsesse på 5 mnd nå, hvis alt bare hadde gått bra.......

Leverte min lille nevø på 2 år i går kveld - (har vært her i tre dager), og ble nok en gang minnet på hvor vidunderlig det er å ha småfolk i huset..... Mine to store var helt henførte og utrolig omsorgsfulle med sin lille fetter - jeg ble helt rørt! Niåringen erklærte enda en gang at han hadde SÅ lyst på en lillebror...... (*snufs*)

Prosjektet med å bli gravid igjen synes nyttesløst - og om jeg er realistisk, så er det vel egetlig ikke så veldig sannsynlig at det går bra, hvis jeg blir gravid.... har vært gravid syv ganger, men har bare to barn...

Ikke misforstå - jeg er uendelig takknemlig for mine to flotte unger! De betyr alt for meg!!

Derfor slår også tvilen inn av og til - er det riktig av meg å sette alle kluter inn for å bli gravid, når det er så stor sjangse for at jeg mister igjen..?

Æsj! Hater slike dager!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Kjære evigoptimist!

Ville bare sende deg en trøsteklem! Ikke godt med slike dager. Den kan være sterk denne lengselen.

Og med småbarn på besøk er det ikke rart at følelsene settes litt i sving. Å se omsorgen til de store barna dine gjør det jo lettere å "drømme" om hvordan det ville vært dersom......

Kan forstå tvilen din når du sier at det er store sjangser for å miste igjen, men så er det det da, at det er en sjangse for at det går bra også!

Klem

Men jenta mi da..... Huff får helt vondt jeg nå.. Jeg skjønner at alt virker håpløst innimellom, men din dag vil komme og da har vi babyklister, crinone og albyl-e til å hjelpe deg på veien... Hvor er du nå i perioden? Om du er over el, så neste periode så bit tennene sammen og prøv annenhver dag hele perioden, og ikke tenk på når el er, så skal du se at spiren sitter. Babyklister begynner du med etter 14 dager når el generelt sett er.. :) dette høres jo ganske kommando ut, og det er ikke det som er meningen.. Jeg bare vil at du skal få en liten spire... Hihi...

stor klem til deg...

Takk for støtten, jenter!!! Får helt tårer i øynene jeg, over at dere er der når jeg trenger dere=)

Er over el nå, og det ble kun innsats på dag 10, så håpet for denne måneden er ute.... Men, skal gjøre som du sier, MinTurSnart neste måned.

klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...