mortil4snart:-) Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Da tør jeg gratulere meg selv som gravid igjen. Har IKM i morgen, men første test i går var positiv(svak) men en ny test i dag bekreftet at det hadde gått veien foreløpig. Hadde SA 26 mai så en kan vel si at det har gått rimelig kjapt det. 23 juni fikk jeg mens, 7 juli EL og nå positiv tester :--) Vi får håpe det går bra denne gang da.
ls83 Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 gratulerer så mye. jeg hadde sa 23 mai, fikk mens 24 juni.. ikm på lørdag. håper på en positiv test.. hvem test brukte du??? har du hatt noen symptomer??
mortil4snart:-) Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Testet i går med vanlig test fra CB og i dag med en vanlig test fra New Generation. Har hatt ømme pupper som har vokst, stikking nede og så er det som sist med at jeg er trettere enn vanlig. Har vært kvalm bare 1 dag i forbindelse med middag. Lykke til................
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 jippi!!! gratulerer!! hadde en SA 15 mai å en SA eller kjemisk graviditet den 16.juni. å er gravid igjen,3 ganger på 3 mnd. må være en slags rekord,hehe... håper våre spirer klorer seg fast denne gang altså!!!!
Venter.. Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer så mye!!! Utrolig spennende. Mye likt her.. Siste mens 23. juni, EL 6. juli og termin 30 . mars. Har to barn fra før. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå