Gå til innhold

Humørsvingninger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, humøret går så opp og ned for tiden...

Tåler ingenting før jeg kjefter på de rundt meg. I neste øyeblikk triller tårene... Blir gal av denne mørke skya som henger over humøret mitt. Er ellers er blid og glad jente så dette sliter litt!

Hejlper ikke så mye på humøret mitt at hunden vår døde for 2 dager siden... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff trist det med hunden da:(

fryktlig vanlig med humørsvininger dessverre...

Skrevet

Ja, humørsvigningene hadde jeg i starten og slutten av begge mine forrige svangerskap(er 3-gangsfødende). Men blir alikevell like satt ut av de hver gang! :-S

Jaja...satser på at det blir bedre etterhvert...

Forferdelig trist med hunden vår ja. Var verdens snilleste, roligste og veldig barnevennlig. Snufs..

Skrevet

Melder meg på i klubben. Jeg har faktisk merket graviditeten nettopp pga det fullstendig ukontrollerbare sinnet. Får veldig dårlig samvittighet overfor særlig barna mine som får høre det når de ikke akkurat er englebarn. Fatter egentlig ikke at det skal være mulig å bli så sint, føler meg av og til helt på bristepunktet. Men trøsten er at det pleier å gå over etter de første månedene. Føler veldig med deg i sorgen over hunden, har hund selv som også er verdens herligste og hadde vært fullstendig knust om jeg var i samme sit.

En medfølende klem.

Skrevet

Maaasse humørsvigninger her! Mest av den negative sorten dessverre...

Skrevet

Samme her. Er så sint at jeg nesten freser noen ganger. Iallefall føles det sånn. Blir helt irrasjonell. Men kjenner det heldigvis igjen fra før og klarer å ta meg inn.

Tusen takk for klemmen. Det hjalp litt. : )

Skrevet

Godt å høre at det er flere som opplever dette. Blir mer normal da...hehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...