Gå til innhold

Endelig ferdig med ul :0)


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

Og det gikk KJEMPE bra!!! Spiren har blitt så stor:) Han regnet det til at jeg er 11 uker ca. og det stemmer jo bra med hva de har sagt før :)

 

Rart å se hvordan spiren snurret rundt der inne og beveget seg uten at je kjenner noe:)

 

Neste ul er 8. august så da er jeg jo over i 2.trimester, begynner å slappe litt mere av nå spesielt siden blødningene var borte også.

 

For en herlig dag:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggrisen, du, som har sett spiren og kommet så langt!

Kos deg med de gode nyhetene!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra da:) moro å se å høre hjertet:) gleder meg til det blir min tur en dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det.. Jeg er helt likt som deg og har gått hver uke til ul pga hab abort, og jeg var på ul på onsdag og det var helt fantastisk.. Se den lille krabaten slå kråke der inne og hoppet rundt.. Min neste ul er også 8. August og jeg kjenner at jeg ikke gruer meg så mye lenger, men heller gleder meg mere.. Hvor er det du går til ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Dere mistet mange ganger ettersom Dere går så ofte på ul?

Jeg har mistet 2 det siste året, antagelig 3. Skal på innv. ul i morgen, men er helt sikker selv på at den er død.

Lurer på om man får ekstra oppfølging, er redd hver eneste dag fra jeg finner ut at jeg er gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på kontroll på Ahus, men neste time skal jeg ha hos gyn. min:)

Han satt opp denne timen da jeg var hos han første gang så jeg kan slappe litt mere av:)

 

Er jo så stressa og redd for å miste igjen etter ma i februar, men tror faktisk det går bra denne gangen:0)

 

Det er gøy å se hvor mye spiren har vokst fra gang til gang:0)

 

Hvor går du på kontroll?

 

Rart å tenke på at det er en liten krabat inni magen som tar salto og står i uten at man kjenner noe enda:0) Skal bli morsomt når man kjenner det:0)

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går på ullevål på ivf klinikken jeg.. Jeg har hatt en senabort i uke 16 tidligere, så jeg skal gå på kontroll der ihvertfall til etter det.. Ikke så ofte som 1 tri da.. Jeg har fått fødeplass på riksen, så jeg skal der til ordinær ul.

 

jeg har også en god følelse for denne her.. Jeg har kommet lenger på vei nå enn hva jeg har gjort det siste året, så jeg er positiv og gleder meg mer enn hva jeg gruer meg til neste ul.. Og gleder meg til å kjenne de første sparkene fra babyen.. Dette går nok bra for oss begge.. :)

 

Klem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...