Gå til innhold

da har jeg endelig bestemt meg

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bestillt inn vogna te nurket i november.

skal ha en emmaljunga:)

city cross eller noe i den duren. svart vogn da fikk jeg med stelleveske og vinterpose i samme prisen. . får ikke vogna før mnd skifte okober/ november. så nå er jeg lykkelig.

nå mangler jeg bare noen små ting te babyen, men det kjøper jeg etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9875227-da-har-jeg-endelig-bestemt-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gir du for hele greia da?

Blir Emmaljunga på oss også,syntes den passa våre behov best! Har valgt ut en Edge duo kombivogn med sportunderstell,i kaki-farger(vet ikke hva de kaller de fargene der,men den er sånn kakibeige og dusgrønn)

Bilsete har vi bestilt,men ellers så mangler vi ALT! Heldig du er som nesten er ferdig med handlinga! Føler meg helt hjelpeløs i den jungelen,jeg! Mannen min sier at han betaler,men jeg må selv finne ut hva jeg vil ha! Lett....*stønn*

me har kjøpt vogna i butikk. det er lang leverings tid

det kan være lurt å hørre med forhandlere når en bør bestille vogn.

jeg betalte for alt 5800 kr. det e ett hav av vogner og velge mellom. og jeg har brukt laaang tid på å bestemme meg. har vært innom vogn butikker og spurt om råd for vogn. men har funnet ut at jeg må tenke på mitt behov når jeg skal ha vogn. vil ha en vogn som kan brukes i skog og mark. samtidig som jeg kan gå på shopping ogslike ting. en vogn te alsidig bruk.

Skal også ha emmaljunga duo edge, sort:) Venninna mi har den og den er såååå fin:) dyr da, tror det er 7700kr med sportsunderstellet...Hun dama i butikken(barnevognhuset rudo) mente at bestiller man i aug. så har man vogna i sept/okt.

KAn kjøpe den i Sverige til 1000kr billigere ca. ,men da må man betale for service/reklamasjon om man leverer den her da!

Annonse

Fordi sportsunderstellet så litt mer solid ut enn classic'en,så da blir det sport! Kommer til å gå mye turer,bor på østlandet,så her blir det en del snø(vanligvis!),vil ha et understell som tåler mest mulig. Vil tro at det er en grunn til at det kosta litt mer også,selv om ikke _alltid_ det dyreste er det beste... Var ikke så voldsomt stor foskjelle uansett da,noen hundrelapper bare.

Hei!

Jeg hadde bestemt meg for emmeljunga, men fikk høre i butikken at det ikke var plass til voksipose i vogna. Gikk til en annen butikk som sa at det var best plass i Simo vognene, ellers anbefalte hun Brio(som er ganske mye mindre..) for de vognene hadde var lite inne på reklamasjon.

Vi har lyst på kombivogn og står mellom Simo og Emmaljunga...

Hva tenker dere om å kjøpe brukt vogn???

me får med vinterpose i den vogna som me har bestillt. syns at simo vogna va tung å kjøre og brio har jeg ikke noen erfaring med. men har prøvd den nye simo vogna.

men viss det går an å kjøpe simo brukt, så vill jeg nok ha gjort det. men har vært å sett på brukt markete, det er mye å velge mellom ja. men den skinn posen som vi får med til emmajunga er sikkert god, håper jeg da:) me får jo ikke vogna før om lenge me da. skal ha en svart vogn, har ikke valgt den dyreste vogna. men den som vi har valgt er til vårt bruk da:)

Annonse

her har me termin 5.november, men vognå har allerede stått klar i ein måned..hehe! Fikk høre at det har vært brann i emmajungafabrikken i sverige, så butikkene slet litt med levering. Så gikk med en gang åog kjøpte. Så er det en ting mindre og tenke på:) Har vært på tur rundt i stua med den flere ganger, både jeg og pappaen..hehe:)

Ble en svart emmaljunga smart på oss:)

Grunnen til at VI valgte sportsunderstellet er at far er 2,05m, og det understellet har teleskop-justering av høyden, mens classic kun kan vippe opp selve håndtaket. For min kjære - som da måtte ha vippet det opp i ytterstilling - ville det innebære at han ble gående helt inntil vogna; ikke spes komfortabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...