Gå til innhold

Dere som har vært gjennon MA eller SA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtok graviditetstegnene noen dager før dere mistet?

Eller begynte det med blødninger?

Hvor langt var dere på vei da det skjedde?

Hos meg har tegnene avtatt dei siste dagene etter 2 uker med kvalme, er snart 9 uker på vei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde SA når jeg var i min 7.uke. Min begynte med blødninger, og etterhvert avtok ømme bryster og det at jeg var så trøtt.

Trenger ikke være noe galt, tror alt er i orden med deg og din lille jeg=)

Skrevet

Tegnene avtok et par dager hos meg i uke 8 også.. for så å komme sterkere tilbake andre dager..

Jeg er 9+2 i dag.. og formen varierer fra dag til dag..

Ta det som en lettelse at du får noen dager pause.. :) Alt er nok sikkert i skjønneste orden

Skrevet

jeg mistete i sa 23 mai. var da 14 uker på vei. ingen av symptomene forsvant,men hadde sterke menssmertet som begynte på kvelden 17 mai, skjønte da hva som var galt,siden jeg mistet den andre tvillingen i uke 7..de sier at tegnene kan avta rundt uke 9 eller noe. tror det er veldig forskjellig fra person til person..

Skrevet

Symptomene kommer og går, så alt er sikkert i orden så lenge du ikke har blødninger.

:-)

Skrevet

Da jeg hadde MA fosvant alle symptomene rundt uke 9, og jeg følte meg tom og ikke gravid. Hadde ingen fysiske symptom som blødninger eller smerter på at jeg hadde mistet, men instinktene fortalte meg likevel at det var noe galt.Desverre ble dette bekreftet på ul i uke 13.

Nå er jeg gravid igjen i uke 30 og symptomene har komt og gått denne gangen også, men jeg har visst at alt har vert bra likevel. Noen dager kvalm, andre dager var jeg helt bra. Det er også mange som begynner å miste kvalmen rundt uke 9. At symptomene kommer og går trenger ikke bety at noe er galt, men dersom du ikke får ro ville jeg kontaktet lege. Det er ikke noe hyggelig å bekymre seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...