Gå til innhold

brio happy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring? eller som kan fortelle meg litt om vogna/pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte vogna på nettet (babyplaneten.no). Betalte ca 6000 for vogna. Det var med bagdel og sportsvogndel. Har ikke fått brukt den enda, men den virker stødig og god. Blir liten når den er sammenslått med compact understell. Med teleskop understell blir den 3 kg lettere, men ikke så liten når du slår den sammen.

Skrevet

denne vogna fikk stryk på sikkerhet av vogntest... har lest artikkelen i foreldre og barn magasinet, så denne vogna hadde jeg styrt unna

Skrevet

Hei Knøttefrøken...

Jeg vet at vogna fikk bemerkninger på bremsene, men det er til det rette når det gjelder for stor belastning på de.... Jeg har selv kjøpt denne vogna og det som de feilet på i testen er blitt rettet opp igjen, så ikke kom med anmodninger så lenge du ikke vet hva du snakker om... Tror du virkelig Norge hadde solgt vognen om det ikke hadde blitt reparert de feilene og manglene som ikke bestod testen...???? Halloooooo????

Mener ikke å være stygg på noen som helst måte, men synes det ikke er rett av deg på noen som helst måte og dømme vogna nedenom og under når du ikke vet sikkert!!!!!!!!!

MVH

Skrevet

hmm...syns liksom den virker så grei og ålreit... men klar..jeg får baby på vinterne..bedre med en anna vogn da?

Skrevet

hei

baggen på vogna er grei str på, alt avhengig på hva du skal ha oppi der sammen med barnet d da selvfølgelig. det går bra med både voksipose og vanlig pose, jeg mener ikke å stå frem å være ei bitch, men føler d veldig provoserende når folk som ikke har peiling uttaler seg... Jeg mener at vogna er SUPER og gleder meg veldig til å ta den i bruk om knappe 23 dager... men om jeg kunne fått kommet med ett råd, kjøp ett annet understell, ikke d komprimerte men ett kombi da det er nesten 5 kg lettere enn d som komprimerer hjulene...

Det eneste jeg kan si, er at jeg anbefaler vognen på det varmeste :o)

MVH

Skrevet

tuuusen takk :)

Skrevet

nja...må nesten hive meg inn i denne hissige debatten.

Desverre mot brio happy...

Vi kjøpte brio happy duo medt compakt understell i mai. Dette etter å ha fått forsikringer om at alle feil og mangler var forbedret.

Jeg synets vogna var perfekt for oss. Det god nok plass i bagen uten at den tok hele bagasjerommet. Det går fint en voksipose og en baby på 6 mnd oppi der. Plass messig har brio funnet den perfekt str og legge seg på.

Den virket solid og var svært stødig og trille.

Og ikke minst fikk jeg den inn loddrett i bagasjerommet på min personbil...så jeg hadde halve bagasjerommet ledig!!! NYYYDELIG!!

Men det gikk ikke mange ukene før en del på bremsen ble ødelagt. Innen vi fikk klaget på det så ble knappen som løser ut bagen fra understellet ødelagt.

Vi levert inn vogna og fikk den igjen i går,

Noen få timer etter at jeg hadde fått den ble bremsen ødelagt på nøyaktig samme sted!!!

Jeg har nå skrevet til tv2 hjelper deg for å høre nøyaktig hva som ble ødelagt på bremsen under deres testing.,

Hvis det er samme feilen så har brio enten løyet ellet gjort en sinnsykt dårlig jobb!!

Jeg må si at jeg er veldig lei meg for dette. Som sagt så var vogna perfekt for oss på alle måte.

Men sikkerheten kommer først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...