lamamma Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 er i uke 10+4 og har sån lyst på at det skal føles/synes mer på magan at jeg er gravid. Magan er helt flatt som vanlig, litt oppsvulmet av og til men ikke så mye. Jeg begynner å tvile på at det er noen der inne - ende symtomen er litt ømme pupper. Når kommer de yttre tegn på at jeg er gravid?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Fra ca uke 12 begynner magen å vokse, men hos mange er den like flat mange uker til. Man kjenner stort sett fosteret bevege seg fra ca uke 20 - 21. Lykke til videre. Er selv 7 + 3, så det er lenge til magen synes hos meg. Har selv ingen problemer, er ikke kvalm, bare litt ømme bryster.
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Det er helt vanlig å ikke føle noe nå. Første gang jeg var gravid begynte jeg ikke å vokse før jeg var i uke 14. Og kjente liv første gang i uke 18. Er vanlig å kjenne liv første gang mellom 18-21 uke. Må være godt med lite symtomer/plager, men skjønner bekymringen over at de forsvinner. Men er sikker på at det kommer til å gå bra Lykke til og kose deg med at snart kommer du nok til å se forandringer snart. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå