Gå til innhold

Mistet januarbarn! Flere som prøver på nytt?

nr2 i mai!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en MA i uke 11. Veldig trist å ikke få vre gravid lenger å så rart å møte alle de som tror jeg er gravid pga sykmelding osv.

Men begynner å få nye håp nå!

Vi begynte å prøve på ny en 9 dager etter utskraping, og det er nå 4 uker og 5 dager siden! Ingen mens, men har bare testet negativt på GT.

Huff det er så spennende att jeg har vansklig for å konsentrere meg om andre ting!

Lykke til alle som skulle hatt januarbarn, Vi får håpe på ett vårbarn!!!

Fortsetter under...

Hei :) Jeg hadde termin 29. juli, men mistet i sa uke 10. Dette er to og en halv uke siden nå. Vi hadde sex første gang 10 dager etter utskrapning. Og håper på å bli raskt gravid igjen ;) Mange anbefaler jo å vente en mens, men skjer det, så skjer det. Blir jeg gravid er sikkert kroppen klar for det også. Psyken er iallefall kjempeklar ;)

Masse lykke til! Håper det klaffer og at det blir vårbarn på oss begge - blir spennende å høre :)

Klem

• 4 uker senere...

Ja, jeg hadde termin 13. Januar..

Var på ultralyd 14.Aug i det jeg trodde var min 19.uke, og der fikk vi vite at fosteret var dødt..Hadde hatt en MA. Ante ingenting på forhånd, hadde litt ekkel feeling på at jeg ikke hadde kjent liv de siste uker og at magen var ganske liten til 2.gangs gravid å være..men jeg har ikke blødd og ikke hatt vondt.Hørte hjertelyd i uke 14 hos legen, men de på ultralyd mente det må ha stoppet opp i dagene etter det..Ble estimert til å ha vært 12+4 gammelt foster, men det hadde falt litt sammen så det så nok mindre ut enn det var..

Ble satt i gang i går og etterhvert kom det ut (for oss føltes det ikke riktig å se fosteret). Har tenkt at dette hadde jeg aldri fikset når jeg har lest om andre som har opplevd det samme, men det er utrolig hva en klarer når en må..Har egentlig gått veldig greit etter forholdene.

Venter et par mnd før vi blir prøvere igjen, de anbefalte oss det på sykehuset. Jeg er jo blitt litt avhengig av å være her på bim så jeg får "henge" litt her og på "bli gravid" sidene fram til da:-) Jeg har jo "bodd" på 2.trimester siste tiden, uff tungt dette...

Tror jeg husker deg up &go:-)

Huff så leit. Det er så vanskelig å omstille seg helt i fra det å være gravid til nå å være tilbake på prøve stadiet. Har ikke blitt gravid enda, men vi prøver, blir så utålmodig å stresset av att det ikke klaffer. Har en fra før jeg også, så føler att vi burde få en til nå og att aldersforskjellen blir bare større og større, men en får vell bare slappa av og prøve å begynne å tenke på en annen måte! Litt vanskelig dette her!!

masse lykke til!!

Annonse

Ja sånn føler jeg det også, satt tilbake utrolig mange uker..Vi var så fornøyd med aldersforskjellen barna våre ville få nå, men nå er det bare til å legge på en haug med mnd..

Lykke til du også:-)

Er du inne på "bli gravid" sidene også? henger endel der inne jeg nå:-)

Heisann! Ja jeg er innom "bli gravid" sidene, leser og leter etter tips og sånn, trenger litt positivt påfyll!!

Det er vell ikke alt man rår over her i livet, tydeligvis.

Har bestemt meg for å gi min fulle oppmerksomhet til den lille jenta jeg har, og kose meg med att jeg kan finne på mye med henne jeg kanskje ikke kanskje hadde hatt ork til om til var annerledes.

Må snu litt på tankene for ikke å bli helt deppa!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...