Gå til innhold

Ballong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler som at magen er en ballong!!! Er bare i 5 uke.....men ser ut som om jeg er flere måneder på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i "ballong" klubben. Jeg har det akkurat slik jeg også;-)

Skrevet

Jeg er nå på vei inn i 7 uke, og jeg føler også at jeg er mange måneder på vei. Lurte faktisk på om jeg måtte kjøpe ny bukse i dag, orker ingenting som strammer rundt magen!!!

Bra det er flere ballonger her da:)

Skrevet

Jeg e 6+1 og tenkte i dag at d var nødt te å være noe feil me mæ, e så oppblåst og så mye luft i magen at d e helt forferdelig. kan ik huske at d var slik me de andre,,,,,men d e nu 5 år siden sist.....

håper d snart gir seg....

Skrevet

Ballongen min dukker frem på kvelden den :-) Må si jeg liker det litt også, for da kan jeg vise magen min til kjæresten min også kan vi smile sammen...!

Skrevet

jeg har også mye luft i magen å føler meg veldig oppblåst.. er i 8 uke nå.

har kjøpt inn vide bukser! :P

Skrevet

gassballong :)).der har du det!!

Skrevet

jeg er feitedoris jeg og.. familie og venner tror jeg er mange mnd oå vei :P

Skrevet

Jeg melder meg Tipper jeg ser 6 mnd på vei ut her jeg sitter i min uke 7... Fy søren, skal det være nødvendig å begynne å kjøpe nye klær allerede...?

Skrevet

Ja jeg også har fått ballongmage nå. Er 8+2. Men det må da vel bare være luft eller noe slikt....lille spiren tar jo ikke så stor plass ennå at det skulle vise

Skrevet

Hei, melder meg inn her jeg og!! I dag var jeg og kjøpte meg en mamma dongeribukse! Jeg får klaus viss noe strammer over magen. Jeg har tatt av 2 kilo, men magen eser som en ballong!! Vet ikke hvor lenge til jeg klarer og holde det skjult for familie og venner!!

Skrevet

melder meg inn i ballong klubben jeg og... er 8+2, men ser heller 8 mnd på vei ut. ihvertfall på kveldene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...