Gå til innhold

Hvor mange dager kan man blø før en lege burde titte på meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Begynte å blø på onsdag og legen har ferie, er ikke tilbake før på mandag. Er det greit å vente så lenge? Vet jo ikke hva som skjer der, om det er en abort eller ikke. hvor lenge er vanlig å blø om det er abort? og hvor lenge kan man blø uten at noe trenger være galt?

Fortsetter under...

Hei,

Det er sikkert ikke lett for deg å gå slik å lure. Jeg har lest om flere her inne som har hatt blødninger i flere måneder av ulike grunner, og hvor spiren likevel klorer seg fast, så det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at du har mistet. Og hvis du HAR mistet/er i ferd med å miste, så er det likevel ingenting å gjøre med. Jeg vet at det er vanskelig å gå sånn i uvisshet, for jeg har selv mistet to ganger. Ta kontakt med legen din på mandag, og ta det derfra. Søsteren min blødde når hun normalt skulle hatt mensen i de tre første månedene, så blødningene trenger slett ikke å bety at du har mistet.

Jeg håper du kommer deg greit gjennom helga, og at det i neste uke viser seg at du ikke har mistet. Jeg krysser fingrene for at alt går bra. Det er fint om du kan skrive inn her og fortelle oss hvordan det går.

Lykke til!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...