Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7 med mitt andre barn og opplever til tider smerter som kan ligne på ganske sterke menssmerter som sitter på begge sider av livmoren + at det strekker nedover lårene.

Er dette helt normalt? Kan ikke huske dette fra sist gang.

Og gjør det mer vondt nå når livmoren nå skal utvide seg for andre gang?

Takk for svar...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Ikke vondt ment asså, men ble litt glad for innlegget ditt nå. Har det akkurat som deg!!

Er gravid for andre gang (6 uke) og føler akkuart De samme smertene.. Må jo innrømme jeg er litt bekymret. Hadde ikke smerter sist. Nå er det i tillegg litt blødninger også. Jeg var hos legen, men virket som han hadde det travelt nå i ferien. Han bare klemte litt på magen min å sa dette var helt normalt....og at alt var bare bra.Hvordan er det mulig????

Så siden vi er to, får vi stole på at det han sa stemmer;)

God sommer og lykke til. Det ordner seg alltid for snille piker;o)

Tønsberg-82

Skrevet

Hei!

Jeg er som deg - 7 uker med mitt andre barn og har til tider veldig vondt i magen. Som du sier er det som sterke menssmerter og særlig på høyre side.

Noen som vet hva dette er og om det er normalt??

Skrevet

Har dere begynt å kontakte lege allerede.... OOps, har ikke kommet helt dit engang ennå. Vet jeg var kjempestressa på det sist gang, men føler at alt er litt mer laidback akkuratt nå....

Får vel rote meg til å ringe en dag til uka kanskje....?

Skrevet

Hei.

Jeg har hørt at dette er normalt i og med at vi har vært gravid før. Alt er mer elastisk(strukket før) og utvider seg raskere. Derfor mer smerte nå.

Jeg er 3 gangsfødende og har samme smertene. Hadde det på 2 svangerskapet også.

Skrevet

Hei! Det er helt normalt :D Er i 6 uke nå og har de samme smertene. Er også 2.gangs fødende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...