Gå til innhold

Hvor tidlig etter ks KAN man reise hjem?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått beskjed at jeg må ligge på sykehuset i 3 dager....da kan jeg reise hjem. Ikke ligge iden forstand, for jordmor fortalte at jeg gjerne måtte ta meg en tur ut m.m, men jeg tror det er fordi du faktisk har hvert gjennom en operasjon og vil holde øye med det hele før du sendes hjem. Jeg er forberedt på 3 dager, men fikk vite at jeg kan være der lenger hvis det var behov.

Sist ks dro jeg hjem etter 2 1/2 dag og jeg kan bare si at det var for tidlig. Da fikk jeg litt noia av å väre på sykehus men jeg ser i ettertid at jeg kunne ha utnyttet sykehuset bedre. Ammingen hadde da ikke kommet ordentlig igang og det måtte jeg slite med selv, Hadde enda ikke sovet etter at babyen var kommet (det går faktisk an å be dem på sykehuset passe babyen i noen timer så man klarer å sove litt.) også hadde jeg fortsatt vondt og kroppen omstilte seg etter endt grav. Håper denne gangen at jeg skal klare å bli i 4 dager i alle fall:)

Jeg kunne i alle fall få dra hjem etter halvannet døgn sist, men ettersom vi bor litt utenfor allfarvei ville de gjerne at vi ble til mandag (tok KS på torsdag) i tilfelle det skulle skje noe i helgen.

Da vi kom til mandag ble jeg likså godt til tirsdag slik at de kunne ta stiftene før jeg dro hjem. Dette var mitt i fellesferien, så det var ikke så enkelt å få gjort det hjemme.

Jeg er egentlig glad for at vi ble der såpass lenge (mannen min lå på samme rom hele oppholdet) slik at ammingen og alt kom ordentlig i gang. Jeg var i fin form på lørdagen, så det ble litt langdrygt å være der helgen, men det var godt også.

Skal ha KS denne gangen også, og vet at nå er antall liggedøgn hvis alt går bra 3, så det blir nok raskere hjemreise nå:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...