Gå til innhold

er så kvalm konstant...


Stolt mamma=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spise ofte, men lite..

Er det som fungerer best for meg på disse dagene.. Har roet seg enkelte dager..

 

Magen rekker aldri å bli tom, og blodsukkeret rekket aldri å falle helt.. E halvt eple, en halv skive, en liten yoghurt, en gullerot... Slik hold jeg på hele dagen. Ca hver time, til hver andre time.. Da hold kvalmen seg helt borte for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var konstant kvalm inntil en uke siden, og det hjalp ikke for meg å spise ofte da. Det eneste som dempet kvalmen litt hos meg var isbiter eller saftis. Det hjalp nok til at jeg klarte å få i meg en skive ihvertfall.

Nå er den verste kvalmen over, men nå må jeg spise veeldig ofte for¨å unngå å bli kvalm, glemmer jeg det blir jeg kvalm med en gang. spiser sikkert en skive i Timen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått til akupunktur grunnet kvalmen. Jeg har nå ikke spydd siden tirsdag og jeg har begynt å spise litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også svart kavlm hele tiden.

Å spise lite, men veldig ofte (annenhver time kanksje) hjelper godt.

Ellers har jeg merket at tyrkisk pepper eller andre drops med salmiak hjelper godt.

Nå skal vi jo ikke ha for mye lakris da, men en pakke tyrkisk pepper er IKKE for mye lakris.

For de som ikke vil ah i seg for mye sukker, så fins det uten sukker på apoteket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv nåler, det har hjulpet masse på meg, er ikke kvalm lengre men merker at jeg er sulten stort sett hele tiden. stå på, det er jo noe mange bare må igjennom. tenkter bare på at det er verdt det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...