Gå til innhold

Gravid med Hormonelle blødninger


Miss Misantrop

Anbefalte innlegg

Lurte på om noe av dere har hatt erfaring med blødninger sånn om trent når mensterasjonen skulle komme.. Hvordan denne blødningen arter seg og i tilfelle blødningen ser helt ut som en vanlig menstrasjon, hvordan fant dere da ut at dere var gravide.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg gjerne vil ha svar på dette er at jeg finner svært lite om det på nettet. Man hører om kvinner som har vanlige "menstrasjoner", og som alikevel har vellykkede svangerskap. Så dette vil jeg vite mer om fra flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt på papiret da jeg skulle hatt mens. Men det var ikke helt rødt(mer rødbrunt) Varte kun en dag som jeg kan huske.

Er nok ikke noe fasitsvar men:)Vi er jo så forskjellinge. ar jo lest om de som blør en del og det går bra med og..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si hvordan jeg hadde en blødning.

Jeg var ca 6 uker på vei og jeg fikk en skikkelig mensmurring i underlivet og i korsryggen, akkurat som mensen skulle komme fossende ut. Jeg gikk på do og det ble blod i do når jeg tisset, vanskelig å si hvor mye. Det var ganske mye på papiret så jeg var sikker på at det hadde gått galt. Det var friskt blod.

Jeg hadde på et bind, men det avtok veldig utover dagen. På kvelden blødde jeg ikke mere. Er nå snart 8 uker og krysser fingrene!!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk damer. Det stillte noe av min nygjerrighet. Håper og x fingrene for dere begge om at spire skal vokse seg stor og holde seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...