:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 hvordan kjøper man ting der inne trykt og billig? man kan jo ikke betale på forhånd da vet man jo aldri om man får tingen. men sånn postoppkrav koster ikke det masse? noen flere alternativer?
mammmamia ** Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Bruk finn.no sin egen betalingsgaranti, Payex! Da betaler du inn til en nøytral betalingssentral, selger sender varen når hun/Han får beskjed fra payex om at pengene er betalt inn, og så må du godkjenne varen før selger kan få pengene sine/si ifra at du har fått varen :-) Trygt og greit :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 takk :-) koster det noe?
er det muuulig Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 jeg synes ikke den avtalen er grei for selgers skyld.....for kjøper kan jo nekte for å ha mottatt...eller mene det er feil som der ikke er....så står selger der uten betaling....og kjøper får sine penger tilbake.... tror nok noen synes det er greiere med oppkrav da..... jeg selv har solgt mye på finn.no....og jeg ville ikke solgt med payex..... men nå selger jeg for å bli kvitt....ikke for å lure noen..... ikke alle er like ærlige....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2007 det er det som er så vanskelig. man vet jo aldri hvem som er ærlige og ikke. uansett hvem vei :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå