Gå til innhold

Permisjon - gruer meg litt jeg

sistemann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det så gullfint på jobb egentlig. Mye kav og stress og har vært lei i blandt. Men vi har det kjekt og sosialt sammen og vi har utfordringer i kø. Nå skal jeg skifte tilværelse og ha husets fire vegger som mitt arbeidsområdet igjen. Har før (tidligere svangerskap) gleda meg nettopp til dette å få gå hjemme, men akkurat nå opplever jeg det litt ensomt og litt for rolig. Andre som føler det slik ??

permisjonen begynner på søndag.....

Håper alt ser anderledes ut når jeg sitter med lillegutt i armene.

...og skulle det bli for galt så er det jo egentlig nok å gjøre her hjemme og. F.eks lime inn bilder i albumer. Det er et stort prosjekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg følte/føler det likedan. Seldom jeg vet at tiden kommer til å gå fort, og at jeg vil kose meg (når jeg først får sove litt igjen :-) så er det veldig rart å tenke på at jeg skal være utenfor felleskapet på jobben i minst ett år...Kommer nok til å savne litt det å ha tid til meg selv, og være med voksne. MEN er ikke i tvil om at jeg ønsker å være hjemme i minst ett år, og at jeg kommer til å grue meg til å forlate barnet igjen når det er tid for å begynne på jobben igjen. Skal derfor nyte permisjonstiden, og fylle den med ulike sosiale aktiviteter ol slik at jeg ikke føler meg for isolert.

• 2 uker senere...
Skrevet

Klart det blir rart med permisjon!

Jeg har 2,5 skift igjen før jeg går ut i svangerskapspermisjon. Reiser hjem på onsdag etter siste turen ute.

Jeg føler meg frisk og fin, men har ikke lov til å jobbe lenger enn til 28. uke. Så da så.

Jeg kommer nok til å savne gjengen min og de synes det er synd at de ikke får se meg vaggende avgårde med "ørten" kilo på magen. Ikke kan jeg be dem på kaffe heller, vi bor spredt over hele Norge.

De får nøye seg med bilder de får på e-post fra meg.

Jeg er vant med å ha 4 uker fri om gangen så fritiden er jeg ikke redd for. Men 15 måneder uten gjengen og det fine miljøet vi har. Det er lenge det!

Håper jeg fortsetter å være like frisk og fin så jeg kan fortsette med noen av mine vanlige fritidssysler. Hvis ikke blir nok tiden lang :-/

Du får lage albumene før knotten kommer. Etterpå blir det visst ikke noe av noenting har jeg hørt...

Lykke til med innspurten :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...