Gå til innhold

Ang arret-please svar:)

Anbefalte innlegg

Jeg måtte ta ks(ikke haste). Det jeg lurer på er:

- etter nå 5 mnd er det rødt

- det er også tykt..føles liksom om det fortsatt er tråd der inne???(Ble sydd med absorberede tråd)

Skal det være slik????????

Ei vennine av meg fikk ks for snart 2 mnd siden og det er MYE bedre, ikke rødt idet heletatt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9871149-ang-arret-please-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gror veldig forskjellig fra person til person, det kommer helt an på hvor god "grohud" man har.

Noen får arr som ikke synes, mens andre får arr som kan være rødt, eller det kan være klumpete eller andre ting.

Det kan jo forandre seg ennå, men kanskje har du bare sånn hud/vev som gror litt sammen når det gror? Slik at det blir en forhøyning eller bulk.

Vi er alle forskjellige på dette, så at venninnen din har en annen type arr er ikke så uvanlig.

Jeg har selv en venninne som har tatt KS og hennes arr er ganske rødt (det er 2 år siden hun tok det, så nå forandrer det seg ikke mer), mens jeg har et arr som ikke synes (legene finner det ikke en gang når de skal sjekke hvor det ble skjært forrige gang, skal nemlig ha nytt KS om ca 3 uker). Mitt arr var helt borte etter 4-5 måneder.

Også andre arr jeg har etter diverse operasjoner er også helt borte. Hvis du har arr etter andre operasjoner kan nok de gi en indikasjon på hvordan snittarret ditt vil bli til slutt.

jeg hadde akutt ks med førstemann og jeg ble sydd invendig

håper de gjør det samme denne gangen....arret mitt er så vidt synlig

er jo bare du og mannen din som ser arret, men hvis du synes det er så stykt så får du kanskje pynte litt på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...