Gå til innhold

Hvor mye sover babyene?

Anbefalte innlegg

Første dag jeg titter innom terminklubben- glemte liksom av *barnimagen.no* etter nurket ble født 30. Jan. Kommer til å være her mere!

Har ei jente jeg synes sover merkelig lite på dagen. I dag sov hun fra 10 til 11, fra 14 til 14:15 og fra 16 til 16:30...

Sovner kl 19 på kveldene da, og ammes 2 g i løpet av natta sånn ca. Aldri under det iallfall... sukk.

Hun våkner merkelig nok 8:15 hver morgen... Rart hun er så tidsinnstillt synes jeg.

Har gitt henne grøt litt over en uke. Det liker hun godt og spiser nesten en hel posjon nå, uten at det har påvirket natta da...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9870726-hvor-mye-sover-babyene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei:-)

Min sover en liten lur på formiddagen, ca en time, i 11- tiden. Og neste lille lur er også på ca en time, og den er i 15.00- tiden. Han legger seg kl19.00. Våkner alt fra 01.00-03.00 for å få mat. Så våkner han mellom halv6 - 6 og vil ha mat. Så sover han til sånn ca halv 8. Da vil han stå opp! Min lille gutt får grøt morgen og kveld. Vi har begynt å gi han litt middag nå. Så jeg håper han sover hele natten snart!!!!!

Hun sover jo leeeeng på natta da, så trenger kanskje ikke så mye søvn på dagen?

Snuppa her er umulig å bli klok på. I dag våknet hun kl 06.00 (puh..), så sov 9 til 11....

Andre dager våner hun kl 8 og tar seg kanskje en halvtimes dupp kl 9 igjen. Skjønner meg ikke på den jenta.

Lar henne stort sett styre dagen selv, men prøver å få en dupp fra 16 til 17 for å få henne i seng kl 20-21. Syns fortsatt jeg ammer støtt på natta. Men er så trøtt selv og husker knapt hva jeg driver med, må skjerpe meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...