pappa til (snart) 3 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har lett og lett for hu mor: Er makrell i tomat "trygg mat" i svangerskapet? Hun higer etter en brødskive med det men er skeptisk siden en del fisk er type nei-mat. Noen som vet?
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 makrell i tomat er ikke farlig å spise. hvis du går inn på www.matportalen.no så ser du hvilke fisker som ikke er bra.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Det er noe av det sunneste du kan spise! :-) Feit og god fisk.
pappa til (snart) 3 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Var innom matportalen men hun slo seg ikke til ro med det... Nå sitter hun og momser i seg en blings med ett lass mekrell i tomat på. Takk skal dere ha. :-)
nå er vi fem Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Hei!¨ En veldig bra side med oversikt over hva som er trygt å spise og ikke når man er gravid er hjemmesiden til Mattilsynet:-)) www.mattilsynet.no
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Det er helt trygt å spise Jeg ble anbefalt å spise det når jeg gikk gravid med guttungen min! (selv om jeg ikke liker det da men.. he he.) Men det er en av de sunneste tingene man kan spise da hørte jeg hun sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå