Gå til innhold

Fra flanell-laken til gulpekluter?

Anbefalte innlegg

Jeg har noen gamle flanellaken som jeg egentlig skulle kaste - men så kom jeg på at jeg kan jo kanskje bruke de til noe...

Her i huset kastes nemlig ingenting før det er tvingende nødvendig ;)

Men egner flanell seg som gulpeklut etc? Hvilke mål skal de i såfall være? Jeg må vel i såfall klippe de opp og så kant på dem??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9870201-fra-flanell-laken-til-gulpekluter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.

Vist du får en baby som gulper mye hadde jeg absolutt gjort det!!

Har selv en gutt som var stor forbruker av gulpe kluter å det blir dyrt i lengden ;)

Flanell er mye mykere enn gulpe kluter så jeg hadde gått for den ja.

Blir tulla i magen en gulpe jente har jeg selv tenkt å kjøpe flanell laken å klippe det opp.

Vist du lurer på mål kan du lure på en pakke me gulpe kluter i butikken, pleier somregel å stå hvor mange cm de er uten på pakken.

Er du redd for at ett gammelt laken ikke skal bli rent nok er det bare å kjøre det på 90 grader i maskinen eller koke det i en gryte på komfyren.

Men vist dere sover med det en natt før babyen skal ha det kommer hun/han til å elske det!

Babyer elske lukten fra mor og far! Føler seg trygg hvor han den er så lenge den kjenner lukten fra foreldrene ;)

hadde definitivt gått for gulpekluter om du orker arbeidet med å lage de ja:o)her i huset brukes gulpeklutene enda..han er 2,5 år..som koseklut..hehhe,han var en storgulper da han var bittebaby,så sikkert derfor ha ikke greier å skille seg av med de klutene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...