Leirha Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Lurte litt om jeg burde ta dette iom at tanten min har født ei jente med downs i ung alder. Regnes tante som nær familie mht dette? Ble usikker nå....Noen som vet?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja, så lenge det ikke er en filletante det er snakk om.
Leirha Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg som ikke kommer til til legen min før i uke 11 så henvisning til gyn. Der tar det jo en evighet å få komt seg inn. Litt teit hvis jeg må gå til privat UL for dette da.. Men jeg ble jo litt skremt jo...
♡ Jersey ♡ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hvor langt er du nå da? ør ikke ta lang tid med rekvisisjon...siden det er viktig at du tar prøven mellom uke 11-13. Legen din forstår nok dette.. Du kan jo bestille en time privat i uke 12 og dersom det er heeelt umulig for legen din å få deg inn på kort varsel (11-13) , så får jo iallefall du sjekket det? Det er jo det viktigste! Det hadde jeg gjort slik at jeg hadde følt meg sikker... :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Hørte at det var for sent å sjekke det i uke 14. Da er ikke hevelsen der. Det er vel verdt de 600 å gjøre det på privatklinikk. Jeg gjorde det denne uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå