Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Del Skrevet 18. juli 2007 nå i ferien opplevde jeg marerittet jeg fikk blødninger. litte grann ikke sånn kjempe mye. men ble self litt redd, så ringte te føden. dem sa at jeg måtte komme å ta en ul. så kom jeg opp på ett akkutt mottak, de som skulle undersøke meg hadde aldri tatt ul på kvinner som var kommet i uke 22 som jeg var da. ble livredd. for ho dama( som tok ul) hadde faktisk ikke peiling hvordan ett foster skulle se ut og brukte over 1 time for å se på noe hode greier. jeg ble mer og mer livredd. men til slutt ringte ho opp på føde avd bare for å få en mann ned for å se på fostert og han sa at alt så bra ut. men viss jeg får blødning igjen vett jeg ikke hva jeg gjør for det var ikke en god opplevelse... har fødsels angst og gruer meg skikkelig til å føde. har en vedlig dårlig fødsels opplevelse fra før og skal på en ekstra oppfølgings samtale med jordmor og sjukehuset som jeg skal føde på. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9870079-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har hatt mange blødninger gjennom svangerskapet, og det er lite lite moro hver gang. Men dessverre så er det noen som er mer utsatt for å få det enn andre. Er selv 23 uker nå og hadde forrige blødning for ca to uker siden, og da var det store mengder. (Alle jeg har hatt tidligere har ikke vært så store som den siste...) Jeg har kontaktet min fastlege hver gang og fått komme på hastetime ul hos fastlegen min (heldig som har fastlege med fullt ul utstyr) med en gang. Mine blødninger kommer fra livmortappen og begynner å blø hver gang jeg blir fysisk sliten (av en eller annen grunn...). Mange får også blødninger etter sex. (Selv har jeg blitt rådet av lege til å avvstå fra sex så lenge jeg får blødninger med jevne mellomrom- selv uten å ha sex.) Men selv om dette har skjedd mange ganger blir jeg likevel undersøkt nøye hver eneste gang det skjer. Har vært delvis og nå helt sykemeldt pga disse blødningene. Du er derfor slettes ikke alene med å få blødninger, og det trenger ikke bety at noe er galt- men du bør uansett alltid ta kontakt med helsepersonell og få en sjekk. Håper du slipper oppleve det igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9870079-bl%C3%B8dninger/#findComment-9870539 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå