Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å svare deg på mitt innlegg med svaret ville ikke legge seg på det riktige innlegget:)

Ja husker at vi hadde samme termin tidligere, artig at vi faktisk får samme termin igjen da:)

Nei jeg aner ikke når jeg hadde EL så det stemmer sikkert på meg. Hadde sluttet på p-piller 2 mnd. før jeg ble gravid og den første mens. min var helt rar og jeg ventet leeeenge på den, så da er det vel en mulighet for at jeg hadde EL mye senere enn forventet.

Så et innlegg som du hadde skrevet tidligere i dag. En av de som hadde svart nevnte dette med at fosteret er 2 uker mindre enn den terminen man regner seg fram til. Tenkte jo ikke på å spørre om dette på Ul, men regner vel egentlig med at når hun sa at du er 6+0 så mente hun min termin ikke hvor langt fosteret var kommet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og takk for svar! :-)

Håper vi kan følge hverandre ut 3 tri også!

Men jeg vet når jeg hadde EL, og vet at jeg fikk positiv graviditetstest 18 juni, så jeg tror at det kommer til å gå galt med spira mi denne gangen! :-(

Legen var helt sikker på at etter fosteret str. måtte unnfangelsen skjedd 2 dager etter at graviditetstesten ble positiv!

Men håper jo i det lengste på at den skal vokse seg frisk og stor!

Men tror nok innerst inne at det kommer til å ende i SA eller MA!:-(

Har også dabbet av med graviditetstegn de siste 2 - 3 dagene! :-(

Skal på ny UL den 31 juli, så må bare håpe at UL legen har gode nyheter da og at spira bare har tatt seg noen dager i dvale!

Har søkt endel på nettet i dag og i går og søker du på Kvasir : embryo i dvale eller foster i dvale så er det flere som har opplevd dette!

Og noen leger tror også at det kan skje, men ikke legen min, han trodde ikke på det!

Håpe, håpe på at det går bra, men har det ikke lett om dagen !

Skrevet

Nei du må ikke tenke at dette går galt! Syns jeg leser om mange her inne som har blitt satt tilbake flere uker pga. str. på embryo, men som er sikker på at EL var tidligere.

Du skal se at de har ordnet seg til neste UL. Krysser fingrene:))

Du må holde meg oppdatert om hvordan dette går, jeg har lagt deg til på venneliste så du kan sende melding der visst du vil:)

Skrevet

Tusen takk for det! :-)

Skal holde deg oppdatert!

Får krysse fingrene på at alt er som det skal neste gang på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...