Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 noen som vet om det blir fort trangt med bagen til OTH når jeg har termin i august...jeg t forhold til plass til vinterpose...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 De nye 2007-bagen skal ha ganske ok størrelse. Den er like lang som bagen til brio kombien vi har, og mye dypere enn den tidligere modellen. En voksipose blir det nok ikke plass til, men en god dunpose er det plass nok til. Kan anbefale odenwalder lammy xl, den er knallgod og passer også fint i sportsvogndelen. Den er lang, så passer så lenge barnet trenger pose. Får du et stort barn kan det bli trangt i løpet av vinteren, men det vil det bli i de fleste andre bager også. Da må du iallefall velge simo, emmaljunga duo edge o.l tunge store vogner, eller evt. bugaboo ( som har kjempestor bag). Tfk har også litt større bag en oth.
mammmamia ** Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 OTH er faktisk på størrelse med de fleste andre kombibager, og hele 4 cm bredere enn Simo sin! I forhold til vinterpose blir det ikke for trangt med en augustbaby vil jeg tro :-) I mars/april kan du gå over til lammeskinn med ullteppe eller tynn dyne over, og om du bruker OTH sin egen pose, Buggymummy (egner seg ikke i ekstremvær da!) så har du kjempegod plass i bagen :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Bagen til oth er veldig liten. Jeg ville ikke anbefale denne til noen. Min lille jente vokste fra den da hun var 4 mnd og da måtte vi altså kjøpe ny vogn!!!! Bagen har heller ikke plass til vinterpose så ikke noe for norske vintre. OTH Anbefales IKKE!!!
allegodetingertre Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Den nye 2007 bagen er større og bedre enn tidligere modeller, veldig bred og fin dog litt kort.
-Bobsi Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 I følge målene på BabyJungle, er både 2006 og 2007 modellene 19cm dype...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå