Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Har kraftig burotallergi, men har aldri vært så slått ut som nå. Er konstant trøtt og vil bare sove.....Egentlig så vil jeg jo ikke det, men kroppen sier ifra at den vil det:-) Noen andre som sliter med dette og evt gode tips:-) Har tatt både allergisprøyta og tar daglig medisin, er alikevel helt slått ut.....
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hei vennen:o) Jeg har timotei (gress) allergi og er også veldig trøtt og sliten.. Men, det kommer seg etter jeg startet med Rosenrot igjen! Skjønner ikke at det kan være så ille nå som det er så mye nedbør heller.. Øynene klør og er tette og jeg nyser som en helt! Det er nok allergien kjære deg.. Huff, den er en landeplage altså! Men, har du forsøkt Rosenrot? Den har GOD effekt på meg.. Sommerklem fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Så koselig å se deg igjen her:-) Skrev et innlegg for en stund siden men da var du nok bortreist. Hvordan har du det for tiden? Går gjerne en stund, de andre går videre i sine liv, mens den som har mistet en kjær har det tøft...... Jeg fikk min store reaksjon etter none mnd..... Var i Hellas og hadde minneseremoni med alle de greske vennene hennes, og det var helt nydelig, samtidig som jeg fikk min store sorgreaksjon der nede. Jeg skal jammen prøve rosenrot, har jo en mill remedier liggende i skapene da jeg jobbet innen helsekostbransjen for noen år siden:-) Har både gress og burotallergi, og nå er det ekstra ille fordi burota startet så tidlig......takk for tips vennen:-) klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå