Gå til innhold

Lalla og Lykkeliten

LisaColli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei heeeeeei, så KOSELIG =) =) =) Ja etter 9 måneder satt denne spiren som er inni magen enda! 15 uker på vei nå, så tiden går egentlig fort, heldigvis. Var på tidlig ul pga noen blødninger og at de var så usikre på termin. Var da i uke 9 og såg ei reke på skjermen. Skal på ordinær ul om noen uker. GLEDER MEG =) =) =)

Dere da, alt bra med dere??? Travelt? =)

Klems

Såg på bildene dine nå, hun er jo såååå nydelig =) =) =) Og fint navn da, visste ikke at hun het Victoria... Er så nydelig et navn, og vi vil kanskje ha noe à la det samme ;-p

Har bittelitt feeling på jente, men ble veldig usikker idag faktisk... vet liksom ikke lenger, og vi skal ikke vite på ul tror jeg =)

Ååååå, så koselig - ja gjett om jeg gleder meg ;-p hihi... er så misunnelig på deg nå ;-p hihi

takk for det, hun er et lite sjarmtroll ja:) er veldig fornøyd med navnet:)

skal ikke vite kjønn neste gang jeg heller, det må være så spennende å føde da, hehehe :P

det er så bra at du endelig er gravid, husker jeg syntes synd på deg da jeg hang på bim før, med pendlermannen og el som aldri klaffet :P

Hahaha, stakkars, du fikk innprenta mine kjedelige frustrasjoner skjønner jeg ;-p hihihi... huff så mye jeg har masa her. MEN - nå er alt bare fryd og gammen vettu =) Er så lykkelig...Moro å ikke vite ja, men kjempekoselig å vite også... Litt lettere å kjøpe inn ting kanskje, selv om jeg har funnet MASSE nydelige klær uten at det må være blått eller rosa ;-p

Kommer ikke over hvor nydelig gullet ditt er =) Hun er såå skjønn!

Annonse

nååh, hihi:) jeg er helt enig;)

ja det var artig å kjøpe inn ting, men det er det vel uansett:) vi malte rommet gult med rosa lister før hun kom til. var litt nervøs for at det skulle dukke opp en gutt da ja, så mitt første spm etter at hun ploppa ut var; "det er jente ja?!" hehe :P

tenkt noe på hvordan du vil føde da? smertestillende?

Hahaha, hadde tatt seg litt ut om det kom en gutt istedenfor ja ;-p et lite sjokk da, men det gikk jo bra... =)

Har ikke tenkt så mye på fødselen enda. Skal snakke med jordmor neste gang at mamma måtte ha keisersnitt med alle 3 ungene sine. Så da får vi se om vi snakker litt om fødsel da. Er ihvertfall veldig veldig spent, og er åpen for det meste =) Du da, gikk det bra med deg og din fødsel? Har liksom glemt hvem som hadde hvilken fødsel nå ;-p

ja det gikk helt greit! var selvfølgelig vondt, men har fortrengt det tror jeg :P vannet gikk kl 10.30, var på sjekk kl 14. ble da sendt hjem igjen, men var tilbake etter en time gitt:P hadde da ca 7 cm åpning, 20 min etter full åpning. skrek etter epidural, men rakk det ikke. det var egentlig like greit! fikk lystgass, men den funka ikke, så kasta den vekk. etter 2 timer med pressing kom hun ut. jeg måtte få drypp og oksygenmaske. sa at det var den første og siste ungen, for dette skulle ikke jeg gjøre flere ganger nei!!! men det er fort glemt;) skal ha minst 1 til;)

et lite tips kan jeg gi deg da; ikke hør på hvordan andre sier det er og hva du bør gjøre! alle opplever det forskjellig, så hør på kroppen din, du kjenner den best! (mamma sa til meg nemlig, at når jeg trodde det var vondt, så ble det myyyye verre.. derfor lå jeg hjemme i badekaret med styggvondt, istede for på sykehuset med epidural, hehe, trodde ikke det var begynnelsen engang!)

Tusen takk - det tipset skal jeg ta med meg =) Hørtes ut som en vond men grei fødsel ja. Bare man glemmer/fortrenger det litt etterpå så skal det gå bra med meg også ;-p hihi...

Men nå er det natta. Skal tidlig opp på jobb imorgen. Kjempekoselig å snakke med deg igjen. Og så må du og dere ha masse lykke lykke til fremover =) =) =) Ta godt vare på dere selv. Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...