Gå til innhold

Emmaljunga Edge Duo eller Brio kombi? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd fra så mange som mulig, raskt:

Kjøpte i går en Brio kombi 2006 og syntes den var så lett og god, men når jeg kom hjem så har jeg sett at så mange her inne ikke liker det ene eller det andre med den. Dette er første gang for meg så jeg er litt usikker. Har også sett på Emmaljunga Edge Duo og ser mange liker den.

Skal jeg bytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall en Brio kombi 2006 modell som jeg er fornøyd med. Super som babyvogn. Litt tung å få inn i bilen syntes jeg. Men så har jeg dårlig rygg og da. Men jeg har aldri prøvd emmaljunga sin, så jeg vet ikke hvor tung den er.

Skrevet

Hei!

Jeg har ei jente født 16.Desember og har vært SUPER fornøyd med min BRIO KOMBI 2006 modell da den er robust,bra størrelse,tradisjonell, vendbart håndtak m.m

Men nå er kalesja blitt "slækk". Den glir bakover når vi er ute og triller... Jeg strammer skruene, det hjelper litt, men uti neste tur glir den tilbake, noe som er VELDIG irriterende...

Så jeg skal på Harrytur og klage, for detta holder ikke!

Skrevet

Vi har edge duo og Brio duo. Emmaen er utrolig mye bedre enn Brioen. Hadde uten tvil byttet til emma. Bremsene på brioen er utrolig dårlige bl.a. Det som er dumt med emmaen er at den er såpass tung som den er og Brioen er mindre sammenslått.

Skrevet

Man må jo på en måte velge barnevogn ut fra sine egne behov. Har ikke kjøpt ennå men har sett litt. Brioen er mye mindre en Emaljunga. Så har du forskjellen på kompi og duo da, bytter du til Emaljunga så er det to deler som du bytter på, en bagdel og en sittedel, mens kombien gjør du om fra bagvogn til sittevogn!

Skrevet

Vi har Brio kombi og er kjempefornøyd, kan ikke få fullrost den nok! Den har veldig gode fjøringer og er stødig og solid. Vesla sover som en stein i vogna og har gjort det fra dag en. Ikke vært noe tull med den i det hele tatt, og vi har brukt den MYE, både i skogen og i byen. Ikke noe problem å kjøre opp og ned fortauskanter eller i ulendt terreng. Litt tung å løfte inn i bilen, men ikke verre enn at lille meg på 1.60 klarer det helt fint. Dessuten er den enkel å legge sammen. Nøler ikke med å anbefale den.

Skrevet

Hei, jeg har fire små i alderen 5,5 til 2 år, venter nå min nr 5 i februar. Har hatt begge typer vogn, brio til november-jenta mi. Var meget misfornøyd med den pga plassen i bag`en. Ble altfor trangt da hun begynte å bli en par mnd og skulle ligge i voks-i-pose.

Uten tvil Emmaljunga duo edge er best - med den får en også mere sportsvognfølelse i og med at festene til sittedelen sitter lavere enn på bagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...