dritgrei hei hei! Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 http://www.bakemeacake.net/weddingcake05.html Da hadde jeg blitt så glad! Den er mye finere enn sånn kjedelig bløtkaketing..... jeg ler av at bryllupskaken er det jeg bekymrer meg mest for.... :-) Det betyr vel at det meste er i boks? eller....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 ......fniiiiis...........den var gild ja;-) Jeg husker mitt eget bryllup for ca 100 år siden.......jeg syntes hele den kakematehverandreseansen var kjempepinlig...og ville helst bli fortest mulig ferdig med den biten...;-) Men kaken var fin og den var fylt med bringebær som min far hadde plukket, så det var jo litt stas:-) Men bestill en kake, trenger jo ikke en hel høyblokk heller da:-) Og be om litt gla`farger, det er sikkert ikke noe problem å få laget det:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 HA HA HA.... kanskje jeg skal be om nettopp det.... en lilla høyblokk med rosa og grønne vinduer.... det hadde vært stas! Kan man be om hva som helst altså? Men okei da, vi må nok bestille den.... du har rett.... det koster flesk og fordervelse, men det gjør jo ikke noe... vi er jo stinne av gryn ;-) once in a lifetime!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Du kan be om akkurat det du vil:-) Er ikke det flott? Og ja, det koster litt pæng, men som du sier once in a lifetime:-) Og om du ikke trenger verdens høyeste, men tar alt på en flate så kanskje det blir litt rimeligere:-) Uansett - glade farger fikser de nok!
coscos Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Hei! Bryter kanskje inn i en intern tråd her nå, men synes det var så morsomt å høre om bryllupskake. Det minner meg om mitt eget bryllup som var for 3 år siden (tiden flyr, husker dagen som om den var i går!). Jeg synes det er kjempemorsomt å bake, så jeg bakte alle kakene til mitt eget bryllup, tror det ble 15 kaker til slutt! Var igjen noe da, som vi spiste dagen etter (alle gjestene overnattet på hotellet vi var på), men synes liksom det er godt med litt forskjellig utvalg... Kommer an på hvor du bor, men det finnes en del "hjemmebakerier" som tar bestilling på annerledes kaker. Jeg har gått på kakedekoreringskurs i Oslo (skulle vel egentlig ha gjort det før bryllupet, men det kommer vel godt med til fremtidige barnebursdager), og en av de som holdt kurset driver med hjemmebakeri, og har egen internett-side; www.veslefrikk.com. Selv med vanlige bakerier kan du bestemme hva kaken skal inneholde, så de trenger ikke å bli "kjedelige" fordi om du bestiller kake. Lykke til med bryllupet!
Urtete Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Hohohohohoho for en FANTASTISK hærlig kakegreie!!!! :-)))))) Hvordan i huleste kan det være kaken du bekymrer deg mest for? Det må da være tusen andre ting å bekymre seg for foran et bryllup, mener jeg...?... Men nå har jeg aldri giftet meg da..... Innbiller meg bare at kjole og hår og pynt og stæsj hadde vært større hodebry for meg enn en kake hehehehe. Så kjære Dritgrei, det MÅ bety at du har det aller meste i boks!:-) Hvordan gikk det med sangvalg forresten? Klem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Om bryllupet skal være her på Østlandet, så kjenner jeg jo en viss Dailis som tryller frem de lekreste kaker da;-))
Maud Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er sikker på at du kan finne noen som lager en morsom kake. Selv valgte vi en safe variant med fruktmousse, men det går an å lage det morsommere. Jeg liker ikke bløtkake og ville helst hatt en sjokoladekake, men en sånn bryllupskake hadde de aldri hørt om på bakeriet på Ål... På utdrikningslaget mitt var vi på kakedekoreringskurs, det var morsomt og fargerikt! Finn noen som kan sånne Cacas-greier (hun vi hadde på kurs bodde på Jessheim, det er jo ikke SÅ langt fra det sentrale Østlandet), så får du noe morsomt. Det er jo til å le av at du en måned før bryllupet ikke har verre ting å bekymre deg for. Da har du full kontroll og det stresser deg kanskje ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 interne tråder???? nei du, har kan alle som vilslenge seg på bryllupsplanleggingen :-) takk for linken.... men kan en kake reise så langt?, ja kanskje, hvis noen som kommer fra oslo kan ta den med på veien.... hmmm nå skal jeg trykke på linken og sjekke ut sakene! dette blir fint! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Gå inn på veslefrikk og sjekk ut jubileumskakene dritgrei..........den 4.nedover til venstre......det hadde vært noe å servere svigermor det!!! Hahahahahahaha..............................
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2007 Da hadde hun blitt så glad så glad... :-) Knegg knegg knegg
Dailis Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Hadde du bodd nærmere. Jeg har levert noen litt anderedes bryllupskaker. Hadde jeg giftet meg nå hadde jeg laget noe helt annet:) men litt langt... Mange som bestiller annderledes kaker nå... Så sikkert mulig å få tak i:)
Mamman til M&E Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Kjempemorsom kake! Den vil jeg også ha når jeg gifter meg til neste år :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. juli 2007 åååååååå....hvor nærme skulle jeg ha feiret bryllupet da? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Hvis vi flyttet festen halvannen time sørover, da skulle du ha fått bake verdens fineste kake :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå