Gå til innhold

Er lei av å sjekke om det er liv hver uke..


<3 2008 <3 2012 <3

Anbefalte innlegg

OHHHHH!!! Gruer meg sånn til ny UL i morgen.... Er så redd for at det ikke er liv lenger.. Har hatt en del blødninger som har gjort at jeg må ta UL en gang i uken for å se om det går bra med spiren. Blir så stressa av dette! Hadde en MA i februar så jeg er så redd for å oppleve dette igjen...

 

Nå har symptomene begynt å forsvinne også.. ikke kvalm og ikke ømme pupper lenger.. Er 10+4 idag så har jo lest at dette er en vanlig tid at dette skjer, men blir jo SUPER stressa.

 

Off..måtte bare få ut litt frustrasjon, kjæresten min er lei av at jeg er så redd...ikke meningen å klage..

 

Krysser armer og bein for at spiren har det bra der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ikke noe godt å gå å bekymre seg sånn.

Men oftes går det jo bra. Du har jo også vært noen ganger før på UL og sett at den lille har det bra. Prøv å slapp av, vet det ikke er lett men....

Lykke til i morra, du kommer nok til å se en liten krabat der inne.

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til:) Du får hvertfall god oppfølging og det er da litt hjelp vil jeg tro:)

Si ifra hvordan det ser ut neste UL da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!! Det gikk kjempe bra på ul i dag:) Spiren var ca 11 uker nå og tok salto der inne:)

 

Jeg trenger heller ikke komme på kontroll før ordinær ul for blødningene var borte:)

 

Takk for gode ord jenter:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter inn fra BliGravid og syntes det er så herlig å se at det går bra med deg Engel. Har tenkt mye på deg og hvordan det skulle gå.

Nå er du nesten over de magiske 12 og da kan ingenting stoppe deg!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...