Gå til innhold

Hvor lenge skal det blø???

mamma*29

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....

jeg hadde dessverer en spontanabort for 3 dager siden..var i uke 10. :(

Det jeg lurer på, er hvor lenge skal det blø/gjøre vondt?

Slapp utskrapning, da det var en komplett abort.....

Men jeg har altså endel "menssmerter", og blør fortsatt endel.....normalt?

Sukk fra meg...er sliten nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så leit å høre! Sender en stor trøsteklem... Dette er en forferdelig opplevelse! Jeg mistet selv da jeg var 10+3, det er litt over to uker siden nå. Jeg måtte til utskrapning, så sånn sett blir det litt annerledes - har hørt at man kanskje blør litt kortere enn de som ikke tar utskrapning.

Men jeg blødde vel en 5 dager etter utskrapning (da tok det slutt m brun utflod også). Blødde 3 dager før utskrapningen også. Smertene var sterke i 3 dager etter utskrapning, men avtagende etter dette...

Håper du blir fort bedre, og at neste spire sitter om ikke alt for lenge ;)

Det er en intens og vond sorg som man må ta seg tid til å pleie, men jeg kjenner heldigvis at jeg er på vei opp igjen. Det ligger jo en fremtid foran oss - Gleder (og gruer) meg til å prøve igjen, og håper på det beste da.

Klem!

Skrevet

Lurer litt på dette jeg også:) Hadde en SA på mandag og blør ganske mye ennå. Har ingen smerter heldigvis. Vil jo at alt skal bli normalt igjen så fort som mulig slik at vi kan begynne å prøve igjen:)

Skrevet

Det har begynt å gi seg her nå.......har blødd i ca 5 dager etter SA nå. Tror nok at man kan blø i 1-2 uker, kommer vel helt an på hvor fort livmoren kvitter seg med innholdet..det er mye som skal ut vet du. Iallefall når jeg var kommet helt til uke 10..........uff.

Lykke til med prøvinga du :) HÅPER det går bra neste gang!!!

Skrevet

Jeg har blødd i 2 uker etter utskraping og det er visst normalt. Da må man vel regne med like lenge og kanskje lenger etter komplett abort..? Men mange blør bare noen få dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...