Gå til innhold

Ja da har jeg vært på ultralyd...


Gjest

Anbefalte innlegg

og alt var bra!! Kunne se det lille hjerte som slo:))

Legen mente at jeg var 2 uker kortere på veg pga. str. på embryo, så dermed hopper jeg tilbake til uke 6.. Gjør ingenting så lenge alt er bra:)) Må endre navn til mamma for 2.gang 14.03.08 jeg da:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-)

 

Så bra!

 

Vi hadde samme termin 25 februar, men på UL ble jeg også satt tilbake til uke 6 pga. str. på embryo!

 

Men vi så også at hjertet slo! :-)

 

Vet du når du hadde EL og positiv graviditetstest?

 

Stemmer det med at du er 6 uker nå?

 

Vet at jeg hadde EL 4 juni og positiv graviditetstest 18 juni!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mamma for 2 gang!

 

var det ikke du som også blødde??? så fint at alt er bra!!! det var godt å høre...

 

jeg er blitt sendt videre til tidlig ultralyd jeg å... håper ikke jeg må vente lenge... fælt å gå sånn i uvisshet!!!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja husker at vi hadde samme termin tidligere, artig at vi faktisk får samme termin igjen da:)

Nei jeg aner ikke når jeg hadde EL så det stemmer sikkert på meg. Hadde sluttet på p-piller 2 mnd. før jeg ble gravid og den første mens. min var helt rar og jeg ventet leeeenge på den, så da er det vel en mulighet for at jeg hadde EL mye senere enn forventet.

 

Så et innlegg som du hadde skrevet tidligere i dag. En av de som hadde svart nevnte dette med at fosteret er 2 uker mindre enn den terminen man regner seg fram til. Tenkte jo ikke på å spørre om dette på Ul, men regner vel egentlig med at når hun sa at du er 6+0 så mente hun min termin ikke hvor langt fosteret var kommet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja husker at vi hadde samme termin tidligere, artig at vi faktisk får samme termin igjen da:)

Nei jeg aner ikke når jeg hadde EL så det stemmer sikkert på meg. Hadde sluttet på p-piller 2 mnd. før jeg ble gravid og den første mens. min var helt rar og jeg ventet leeeenge på den, så da er det vel en mulighet for at jeg hadde EL mye senere enn forventet.

 

Så et innlegg som du hadde skrevet tidligere i dag. En av de som hadde svart nevnte dette med at fosteret er 2 uker mindre enn den terminen man regner seg fram til. Tenkte jo ikke på å spørre om dette på Ul, men regner vel egentlig med at når hun sa at du er 6+0 så mente hun min termin ikke hvor langt fosteret var kommet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da:)

rart,synes så innmari mange har blitt satt tilbake 2 uker de siste dagene jeg...

er ganske mye å det synes jeg.vil jo si hvis du fikk positiv test ved ikm så var du bare 2 uker på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrines86

 

Ja jeg hadde en blødning her tidligere i uken, så fikk heldigvis komme på UL. Jeg kom til på UL dagen etter at jeg fikk henvisning fra legen, håper det går like raskt med deg:)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...