Lucile Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Ser ut paa bilder av Bugaboo vognen at det ikke er noe som tar imot for foettene.Jeg er foerstegangs gravid og vet ikke om dette er noe "issue" at det ikke er en slikt plataa for foettene.Hva mener dere som har en bugaboo vogn? Takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Joda, det er fotbrett på vogna :-) Men det er av samme stoff som sittedelen, så det synes kanskje ikke så godt :-) Ellers er det bare å løpe og kjøpe, for vogna er verdt sin vekt i gull!
Lucile Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2007 Godt aa hoere!Hva mener du om sportsdelen, er det et problem at den ikke er rett, men at den har en "knekk"?Kan barnet vri seg litt rundt eller blir det "tvunget" til kun aa sitte /ligge paa ryggen? Er det noe minus med vognen? Syntes i utg.pnk at vognen/bagdelen var stygg og er ikke helt happy med at den er saa lavt plassert, men etter aa haa proevekjoert mange vogner synes jeg Bugaboo'en er veldig god aa kjoere, lett, god plass, stor "handlebag" og mer stoedig en mange andre vogner.
mammmamia ** Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Det med sportsdelen er faktisk meget bra for barnekroppen! Har man rygg eller bekkenproblemer blir man anbefalt å ligge med knekk i knærne og med knærne høyere enn hoftene.. :-) Snuppa mi vil bare ligge på ryggen uansett, men det er jo mulig å endre stilling med overkroppen hvertfall, men selvsagt ikke like mye som en helt flat sittedel... Jeg synes ikke det er mange minus med den, synes også leeenge at utseendet var snålt og lite estetisk, men etter en stund har den virkelig vokst på meg, og alle de geniale finessene gjør den til en fullverdig vogn på alle måter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå