Gå til innhold

Når er det vanlig å bli kvalm?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg føler meg like mye i villrede som du gjør.

Jeg er nå 7+1 på vei med min første,

og trodde egentlig at alle klassiske symptomer

ville slå til når man ble gravid.

Selv har jeg kun vært trøtt + hatt ømme bryster om natten.

4 positive tester viser imidlertid at spiren like fullt er der. :)

Kanskje vi bare er heldige og slipper unna denne kvalmen? :)

Krysser fingrene for at dere ikke får den kvalmen!!!

Kvalmen slo ut for fullt hos meg for en uke siden, brekker meg eller spyr konstant. tåler ingen sterke lukter.. sykmeldt og nå pga den lammende kvalmen, unner ingen dette!

Er 7+2 nå..

Jeg begynte først å bli kvalm idag!!det kom over meg som lyn fra klar himmel, og jeg begynte på uke 8 igår...har ikke kjent noe før idag, men idag kom jeg meg ikke på jobb eller noe...skikkeli ubehagelig...også jeg som trodde jeg kanskje hadde sluppet unna.....:)

Føler med dere,som er så kvalme at det hemmer den dagligdagse dagen!

Har vært skikkelig dårlig i tidligere svskap,sist gang så ille at jeg ble lagt inn pga fikk ikke i meg næring..Brakk meg bare ved å blunke.!

Nå er det (alt!) 5 år siden....Men det er friskt i minne!!

Får håpe at dere slipper om ikke så lenge,kvalmen hos meg gav seg i ca 12-13!

Annonse

Hei.. Jeg var kvalm og spydde som en gris i mitt forrige svangerskap, denne gangen har jeg bare foreløpig hatt sånne skyll av kvalme. Skyller over meg en gang i blant, og varer ca 15 min, så gir det seg... Håper å slippe unna slik det var forrige gang!

Ja, vi får håpe at vi slipper unna kvalmen. Og masse god bedring til dere som er kvalme. Føler med dere! Skulle gjerne kommet med noen gode tips, men jeg har dessverre ingen.

Noen som har sjekket det kinesiske fødselskartet? I følge den skal jeg få en jente.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...