Gå til innhold

straks 10 uker på vei, og så brøt helvete løs..

3troll blir til 4troll

Anbefalte innlegg

samboeren min og jeg , forlovet er vi og, ønsket oss barn sammen . Vi falt for hverandre veldig kjapt og hardt og valgte å gå ganske raskt frem , det føltes riktig.

Men nå, med ring på fing og baby i magen , har mannen jeg falt for blitt en helt annen .... han er sjalu, kontrollerende, sjefete, sur og forlangende. Han er ikke snill og viser hensyn til meg og ungene lenger, vil bare ha alt på sin måte nå... forventer middag og ryddet hus, men gjør ikke noe for å hjelpe. Sitter dagen lang , og natten foran tv , spiller spill og ser tv med døvende høyt volum.. til plage og frustrasjon for retsen av oss som bor der, meg og mine 2 barn fra tidligere forhold. Jeg vet ikke om jeg ønsker å fortsette denne graviditeten ... jeg vil ikke ende opp med et tredje brudd og 3 barn med 3 forskjellige fedre som jeg ikke bor sammen med... Og slik ting er nå , er det den veien det går..

jeg liker ikke å bli sjefet rundt , og kontrollert av en sur og bestemt mann.... Kan se for meg tvisten om den stakkars babyen når/ hvis den blir/ble født... fortviler...

Fortsetter under...

Uff så trist å lese innlegget ditt.. Måtte bare sende deg noen ord. Trøst vet jeg ikke om det er men forstår iallefall dilemmaet ditt. Er et ganske stort og vanskelig valg, og jeg kan desverre ikke gi deg svaret. Men mine tanker er at du er fri til å gjøre det som gagner deg og dine barn best. Og det er definitivt ikke at det fortsetter som nå.

Hvordan har det seg at han har endret person sånn plutselig? Var jo noen skumle trekk du påpeker her, er det mulig å snakke fornuft med han og jobbe med å endre disse sidene? Hadde jo vært spennende å se hva som kom ut av noe slikt...

En ting er iallefall sikkert: det er ødeleggende for alle barn å vokse opp under slike forhold dersom de varer. ikke bare for det du har i magen men de andre 2 også.. Og hvordan vil det bli for dette barnet å vokse opp med han som far og forbilde?

Masse tanker fra meg, håper de er til hjelp!

:o)

det hele eksploderte i går... vi fikk snakket ut og sagt hva vi følte og mente. Bedringer og endringer er lovet høyt og hellig , vi ønsker å holde sammen begge to , og vil forsøke å endre på de negative sidene som har forandret seg slik . Han forsto mine bekymringer og forklarte hvorfor han oppførte seg slik han gjorde... så nå krysser jeg fingerene for at løftene holdes,og at jeg får tilbake mannen jeg falt for ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...