**synne** Skrevet 18. juli 2007 #1 Del Skrevet 18. juli 2007 Hurra for meg som fyller mitt år... hehe.. Lite å finne på i øsregnet.. Mine store planer for dagen er å spise deilig iskake etter å ha spist fiskeboller i hvit saus til middag.. hehe.. NAM!! OG så har jeg fått sove til elleve! Snuppa har vært ute og plukket blomster til meg, og det er vel det som har skjedd... JAja..får gå og gjøre noe fornuftig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. juli 2007 #2 Del Skrevet 18. juli 2007 Nå som eg skulle inn å gratulere deg - så har du gjort det selv. hehe - luringen. Håper du forsatt får en fin dag, kose deg mye og bare dulle deg gjennom dagen. Gratulerer så mye med dagen. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 18. juli 2007 #3 Del Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen Synne;-) Har du forresten oppdatert bloggen din? ang. det nye du har laget?? *venter spent på å se tingene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2007 HEi! Så kjekt at du spør! Har ikke oppdatert med bilde enda, nei.. Kommer til uka, når jeg får overført bildene til pc-en hjemme... JEg har jo glemt å sende deg oppskriftene på nytt... Det må jeg og huske når jeg kommer hjem. Har vært litt travelt i det siste, kan man si.. -Men det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 19. juli 2007 #5 Del Skrevet 19. juli 2007 Hehe, ja jeg kan godt forstå at det er travelt med de to søte små ja:) Synes du er så flink til å lage ting og det er bestandig morro å se på det du har laget:) Har du funnet på oppskriften på den jakke helt selv eller? den til minstemann... Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 19. juli 2007 Jakken til minsten har jeg funnet i et gammelt gjesdal hefte. Kjøpte det på spar kjøp for sikkert 5 år siden... -Viktig å ikke kaste ting ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 20. juli 2007 #7 Del Skrevet 20. juli 2007 Du er iallefall KJEMPEFLINK!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 23. juli 2007 #8 Del Skrevet 23. juli 2007 Gratulerer med overstått!! Håper du hadde en kjempefin dag til tross for regnværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå