Gå til innhold

Gøril

neutral

Anbefalte innlegg

Hei Gøril:)

Hvordan går det med deg?

Jeg sendte deg en PM her en dag, men etter det så har jeg fått problemer med innloggingen her inne på BIM (igjen!) og kommer ikke inn på min egen side.

Sist gang dette skjedde, så måtte jeg lage ny profil og nytt nick. Hadde tidl. ivf m/prins. Håper jeg slipper det denne gangen...

Men jeg skriver til deg her da jeg ikke kommer inn på siden min og får ikke lest mail om noen sender til meg.

Tenker på deg og håper du og lille Jesper har det bra.

Klemmer:)

Fortsetter under...

Hei.

Sendte deg en PM her på bim, men den har du nok ikke lest siden du ikke kommer deg inn på din side.

Vet det er mange som sliter med dette nå. Håper det ordner seg for deg, slik at du slipper å skifte nick og lage ny profil... IGJEN..

(send en klage på ris og ros-forumet)

Med meg går det veldig opp og ned. Må bare vente å se..

Legen sa i dag at lillegutt skulle nok få se verdens lys neste uke, men

de har skiftet mening så mange ganger, så vet ikke helt hva jeg skal tro om det.. Håper jo han får komme da, for jeg begynner å bli lettere deprimert... (masse dumme tanker, og denne usikkerheten er ikke noe særlig)

Skal på flere undersøkelser i morgen med flere leger. (var i dag også, alt så likt ut som sist, så skaden er heldigvis ikke blitt verre, den holder seg stabil), så kanskje vi får svar da. Håper å få svar hver gang jeg er på undersøkelse, men de sier bare "vi ser an neste gang". Og det er jammen slitsomt når det blir så mange av disse neste gangene..og man aldri vet når neste "neste gang" blir..

Men, Jespergutt har det i allefall bra i magen min. Han vokser og sparker :) Håper bare han vil ha det like bra på utsiden.

Han er vel nå ca 2900 gram, så noe stor gutt er han ikke, men akkurat passe :)

Er 37+2 i dag.

Takk for at du tenker på meg og lillegutt.

Klem

Jeg tenker mye på dere, husker deg godt fra sliterne (Hadde et annet brukernavn da, har jeg sagt til deg hvem jeg er?). Jeg håper det viser seg at ting ikke er så ille med den lille gutten din som det kan virke. Det å være tøfft å være i deres situasjon, det kan nok ikke beskrives. Jeg vil fortsette å tenke på dere, å ønske dere lykke til. Jeg krysser alt

Har etterlyst deg på 3 trimester og fikk tips om at du var her inne. Trist å høre at du ikke har fått noen endelig dato for fødsel og at de dermed ser ut til å ville vente til han kommer av seg selv, må være tungt ja under den rådene situasjonen. Vi er mange på 3 tri som tenker på deg og Jesper gutten din, og holder alt av fingre og tær krysset for at skadene skal være så minimale som mulig. Og jeg hadde jo håpet for din skyld at de ville sette deg i gang så du slapp denne ekstra påkjenningen med å gå sånn og vente... Vil ihvertfall bare ønske dere masse lykke til og sende dere mange gode klemmer og oppmutrende tanker.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...