Gå til innhold

er dette MA/SA eller er det håp????????

mammagull&prinsessa_i_magen

Anbefalte innlegg

kan jeg ha en SA/MA selv om jeg ikke har noe vondt???

jeg blør en del nårjeg er på do så bare renner det ned i do. må ha på bind. men jeg har ikke noe vondt!!!!

det er noen klumper i blodet som kommer men ikke mange syns jeg....

ingenting slim!

er det noe håp eller er dette antageligvis en MA/SA????

Fortsetter under...

Det trenger ikke å gjøre vondt om det er en MA, men mange blør selv om alt er fint med fosteret. Synes du skal få deg en time til lege nå med en gang, og få UL. Vet hvordan det er å gå å ikke vite noen ting. Har opplevd dette selv.

Krysser fingrene for at alt går bra med deg:)

når jeg mistet i fjor, hadde jeg lite smerter, bødde noe, og det begynte å komme klumper, kontaktet legevakta, ble sendt til utskraping, da det ikke var noe liv der.. Men det er jo ikke unormalt å blø i 1.trimester, men så lenge det kommer klumper ville jeg ha kontaktet lege umiddelbart..

Håper det går bra med deg iallefall.

Lykke til

hei alle sammen!

igår var jeg på sykehuset og tok GU og ultralyd. og jeg har dessverre mistet!!!

men alt av eggstokker og slimhinner så bra ut, så må bare blø ferdig også vente på neste mens og kjøpe fler eggløsningstester.

var slik vi fikk det til sist gang!!!

men hvor lenge er det vanlig å blø.?? blir absolutt IKKE mye lenger!

hvor lenge etterpå kom mensen(til dere som har hatt en SA)??

tusen takk for svar, setter veldig pris på det..

klem

Annonse

Det var veldig trist å høre. Jeg opplevde akkurat det samme som deg på mandag, og sluttet å blø idag. Håper jeg kan bli gravid igjen snart jeg også:) Har hørt om noen som ble gravid bare et par uker etter de mistet, mens andre venter til de har hadt en mensen. Håper vi blir gravid igjen snart da:)

Uff, det var leit. Jeg vet hvor trist og skuffende det er.

Jeg hadde en SA i begynnelsen av februar, da jeg var mellom uke seks og sju. Jeg dro til klinikken (bor i USA) tidlig på ettermiddagen etter å ha begynt å spotte dagen før. Hos legen tok de UL, og fant bare en tom fostersekk (BO- Blighted Ovum). HCG'en ble målt, og legen konkluderte med at dette var en SA. Han sa at det ville blø ut av seg selv, og det gjorde det i løpet av ca. seks dager. Jeg hadde nesten ikke smerter, bare milde murringer og kramper. Det tok hele sju uker før mensen kom tilbake igjen, men jeg har faktisk ei venninne som ble gravid igjen i løpet av så lite som 14 dager (!), så nesten alt er mulig!

Lykke til med prøving videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...