Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det samme har jeg opplevd med veslejenta her :) Hun har en tvillingbror og etter fødselen var det han som ville ha pupp, mens hun bare tok noen sug, sovnet, spyttet den ut, brekte seg, fikk aldri ordentlig tak osv. Ga til slutt opp hele greia og har siden dem var ca. 1 måned bare pumpet og gitt flaske til begge. Har forsøkt gutten på puppen flere ganger den siste måneden, men etter to måneder med flaske synes han nok dette er enklere, enda han var puppeelsker de lux, hehe... Vesle frøken derimot leter seg fram til puppen når jeg holder henne, uansett om hun er sulten eller ikke, så jeg har lagt henne til og jammen suger hun uten problemer og koser seg masse :) Det er så rart at det instinktet fortsatt sitter i, nå er dem jo tre måneder, men det er jo moro da :) Gutten tar smokk, men det gjør ikke frøken, så det er nok et sugebehov hun prøver å tilfredsstille :)

Så mitt råd til deg (og som du selv sier); gi ikke opp! De vil visst gjerne bestemme litt selv allerede i ung alder, men det gjelder å være tålmodig :) Masse lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...