Gå til innhold

Blødniger.. Kan ikke si jeg liker det..

Anbefalte innlegg

Gikk nettopp på do å oppdaga blødninger igjen. Var sånn jeg oppdaget MA sist, så nå begynner redselen igjen. Jeg har fått mere symtomer (men det hadde jeg også ved MA'en sist).

Det er foreløpig bare brunlig slimblandet utflod, men det var sånn MA'en min utartet seg også. Huff.. jeg dette her er ikke noe morro. Tror jeg tar en telefon til legen i morgen jeg hvis ikke det gir seg.

Selv så var alt bra hos legen igår. Og de tok hcg prøve av meg igår, og de brude sett synking nå, ikke sant?

Fortsetter under...

Hei. håper alt går bra. hcg trenger ikke nødvendigvis synke så fort, og du hadde jo ikke blødning da du var hoss legen på dagen i går. Men ta deg en tur til legen og få skjekket det. Vi har termin samme dag, så det går sikkert bare bra!!! Lykke til!

Tusen takk alle sammen :)

Alt sto bra til der nede. Livmorhalsen og munnen var lukket og fin og plugget igjen. Så jeg blir nok her en stund til :) Legen trodde kanskje jeg kunne ha lavt plassert livmor som kanskje kunne være årsaken til blødningene. Han har sykmeldt meg ut uka, og neste uke starter ferien, så skulle han se hvordan det lå an etter ferien.

Jeg skulle ta ting helt med ro de nærmeste dagene. Men han trodde ikke det var noen abort på ferde. Så idag skal jeg slappe av og se på filmen jeg har leid og kose meg med litt godteri ;)

Var godt å få dra til legen. Føler at jeg kan slappe av litt mere nå.

Blødningene har også stoppet opp, og det er jo bra :D

klem

Annonse

hei surremor,d e itj nå arti å ha blødning nei:(

d har æ fått no,friskt rødt blod som kjæm bare når æ tisse å tørke mæ!

ingenting i bindet,har heller itj nå vondt...så ka som skjer d vet itj æ,men ska kontakt legen i mårra.

bi så redd når æ bynne å blø,har hatt sa i påska så vil itj opplev d nå fler gang!

æ har termin 29 mars,så æ e 4+3 idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...