Gå til innhold

Blødninger. Kan ikke si jeg liker det..


Surremor nov 02 og mars 08

Anbefalte innlegg

Gikk nettopp på do å oppdaga blødninger igjen. Var sånn jeg oppdaget MA sist, så nå begynner redselen igjen:S Jeg har fått mere symtomer (men det hadde jeg også ved MA'en sist).

Det er foreløpig bare brunlig slimblandet utflod, men det var sånn MA'en min utartet seg også. Huff.. jeg dette her er ikke noe morro. Tror jeg tar en telefon til legen i morgen jeg hvis ikke det gir seg.

 

Selv så var alt bra hos legen igår. Og de tok hcg prøve av meg igår, og de brude sett synking nå, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff...nei sånt er ikke noe gøy. Jeg har også hatt en MA tidligere, og er nå 7+1. Når jeg var 6+4 fikk jeg lys brun utflod som varte i 2 dager. Så hadde jeg 2 dager uten noe kom ut, og nå i dag har det kommet bitte litt lys brun utflod igjen.

Jeg er også redd for at dette skal være starten på en ny MA. Ved forrige MA hadde jeg mørkere brunt eller rødt blod som kom. Og da øket det litt på for hver dag. Nå har det ikke blitt noe mer for hver dag, så jeg ser ting an litt videre. Er du bekymret, så ta en telefon til legen i morgen.

 

Lykke til og håper det står bra til med spiren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Krysser fingre for at det går bra denne gangen. Jeg og fikk små brunlig blødning som økte på for hver dag i uke 9 sist ved MA. Nå er det bare å krysse fingre for at den stopper opp i morgen. Skal ta hcg prøve hver 14. dag fram til uke 12 for å sjekke om stigningen er som den skal.

 

Krysser fingre for at det går bra for oss begge.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...