Gå til innhold

Tør endelig håpe på at dette skal gå bra

Anbefalte innlegg

Hadde en SA i desember og er nå 8+2. I dag fikk jeg komme på tidlig ultralyd og så en liten spire med et bankende hjerte. Tør endelig å begynne å glede meg så smått og håpe på at dette skal gå bra!! har også mye sterkere symptomer enn det jeg hadde sist. Har vonde bryster og er småkvalm hele tiden. Så nå tør jeg melde meg inn her for første gang :-) Har vært så frykelig redd for å bli skuffet igjen, men legen sa det er over 95% sjangse nå for at det blir en baby denne gangen

Fortsetter under...

så kjekt da, håper alt går knirkefritt denne gangen..

Er sjølv 8+0, hadde ein Ma i februar i veke 20.. Med ein gong eg fekk positiv test kom angsten.. Men no kvar dag som går, gleder eg meg meir.. Skal på UL når eg er 9+6, så eg gleder meg så..

Harr fra før 2 friske barn så eg veit jo att me kan...Det må vere sååååå deilig å sjå det bankande hjarta.. Håper alt går bra med deg og masse lykke til..Skal du på fleire UL før den ordinære?

Takk for det :-) Må ha vært enda mer grusomt med MA etter å ha gått så langt som uke 20. Jeg var bare i uke 6 når jeg hadde min SA. Har ikke fått tilbud om flere UL enn den ordinære. Legen min var ikke så overivrig på å la meg få tidlig UL heller ettersom hun mente det var så vanlig med SA og lite som tyder på at ting skal gå galt to ganger. Men hun lot meg få siden jeg følte meg så engstelig. Har ingen barn fra før av. Så nå blir det bare de vanlige kontrollene fremover. Krysser fingre og tær og håper på det beste. Og håper tiden fremover går fort! Ønsker deg og lykke til. Håper du får gode nyheter på UL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...