Gå til innhold

ang mammaklær og størrelser..


Har to herlige gutter!

Anbefalte innlegg

jeg er i min 10 uke og er fristet til å få med meg salget av mammaklær...men vanlivis bruker jeg størrelse s, er det det jeg skal kjøpe i mammaklær også? for har jo ikke noen kjempe mage nå så synes det er vanskelig å planlegge liksom..men til dere som har kjøpt alt, brukere dere det nå eller venter dere?

 

hvilke mammabukser er best, de med lav i livet eller de med sånn man trekker over magen liksom? ser ikke det rart ut under t.skjorten?

håper på litt hjelp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde store str. jeg mener jeg,¨jeg er xs til vanlig.hadde L å greier.

synes de som er lav er best,iallefall på slutten,da man må trekke å trekke opp de andre hele tiden,ble gal av det...

men spør på butikken ang. str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min vanlige størrelse i begynnelsen.. .men endte også opp med str L på slutten.

Tror det er veldig individuelt hva man liker av bukser. Jeg hadde sånn trykk under magen .. at jeg måtte ha de som jeg kunne dra over.

Kjøp i litt forskjellige størrelser. Det er nok lurt :-)

God Shoppingtur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt bruker man samme størrelse i mammaklær som til vannlig. Noen ganger må man trå til med en større størrelse helt på slutten. I siste svangrrskap brukte jeg str. S i mammaklær slik jeg pleier, men helt på tampen måtte jeg investere i et par mammabukser i str. M.

 

Hvilke mammabukser som er best kommer vel litt an på hva man liker. Jeg foretrekker de som går opp over magen da de gir mer støtte og jeg høre absolutt til de som ikke liker å vise frem bar mage i alle fall :-) De sitter så pass stramt pga av strekket i stoffet at de ikke synes under toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...