Ole`s mamma Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Vi vil gjerne ha noe som er barnevennlig med flotte rom/leiligheter, basseng og ikke bare veier rundt, men gjerne en liten landsby . Kan noen hjelpe oss. Må ikke være i Chania.
Torpekjærringa Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Vi skal hit i september ) http://www.ving.no/makrigialos
veldigfrustrertfrue Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Vi var på Star tour sitt blue village caldera beach i fjor. Var utrolig barnevennlig!! Kjempe fine leiligheter, og et supert bassengområde:) Anbefales på det varmeste!! Svarer gjerne om det er noe du lurer på Det eneste jeg ikke likte med kreta var myggen og flyplassen...
cheni Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hotell majestic i platania. Kjempefine basseng, leiligheter, masse gode restaurater i nærheten, kort vei til stranda.... Flyplassen er Chania, men det er et godt stykke unna....
jonamam Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Veldig mange flotte barnevennlige hoteller i Platanias/Agia Marina. To jeg vet er veldig bra og som ligger helt ved sjøen er Alexandra Beach (ving) og Iloida Beach. Disse ligger i Agia Marina, fem minutter med drosje fra Platanias, og 10 min med drosje fra Chania. Vi bodde på Caldera Village sist,det er også et veldig bra hotell, mye brukt av barnefamilier (har barnerabatt også). Kjempefint, men 700 bratte meter opp fra stranden. Men der er det hvertfall ingen trafikkerte veier rundt, to kjempeflotte basseng, underholdning for barna om kveldene, bra leiligheter, og bra mat(mulighet for all inclusive). Og en fantastisk utsikt mot havet:-)
Ole`s mamma Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juli 2007 Er det mye trafikk i området? langt inn til sentrum? Hvordan var prisene på mat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå