Gå til innhold

Noen som vil selge sin OTH Urban Jungle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg skal selge en oth 07 modell, i fragen plum. Send meg en pm om du er interessert.

Skrevet

jeg har en 07 oth i brun,kjøpt i mai som jeg skal selge ;)

Skrevet

Jeg er også på utkikk - hvilken pris ønsker dere?

Skrevet

Også interessert i å vite prisen..... :)

Skrevet

Jeg skal ha 4500,- for vogn m bøyle. Bøyle er ekstrautstyr på en oth.

Skrevet

Hva skal du ha for dine brune?

Kan jeg kjøpe den i fargen plum til en gutt??

Skrevet

Jeg har en liten gutt.... Jeg var i tvil selv, helt til jeg så kombinasjonen plum(lilla) og grønt. Jeg bruker camo stelleveske, og teppe, og hadde tenkt å kjøpe en grønn buggymummy. Men så fikk jeg lyst på ny vogn istede :). ER litt vogngal, og er på min 4. vogn nå.

Skrevet

JEG HAR EN HELT NY 2007 MODELL SORT MED 2 STK SETE INNSETT I LYSEBLÅ OG ETT I SORT,MED BØYLE,PARASOLL OG UVTREKK OG REGNTREKK.FULL GARANTI.SELGES 6000,-BETALTE 8800,-ALT ER NYTT-

Skrevet

Hvorfor selger du din nye OTH anonym,er du ikke fornøyd?

Skrevet

Se eget innlegg i forumet.....

Skrevet

akkurat nå 4850kr ink bøyle,seat insert i bege/brun fra simo og mygnetting som passer perfekt ;)

Skrevet

tror ikke jeg ville kjøpt lilla til gutt nei ;) men det er en smaks sak da..hehe

Skrevet

Ja jeg skal selge vår ubrukte svarte 07 oth med rosa bag, adapter, stelleveske, 2 stk regntrekk (ett til sportsvogn og ett til bag) og myggnetting. Ny pris for alt til sammen er 8874 kr. Jeg er usikker på om jeg skal selge alt i et eller dele opp, men send en pm om du er interessert.

Skrevet

Glemte å skrive at vognen er 07 modell og stellevesken er også svart.

Skrevet

Skrev litt feil, ny pris for alt er vist 9074 kr. Har fresten kvitteringen og selger det for tilsammen 7000 kr for hele pakken og gir i tilegg med et lameskinn til vognen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...