Gå til innhold

Hjelp - skikkelig frustrert (litt langt!!)


Sommerfulgen

Anbefalte innlegg

Har hatt mange sa`er men ingen som denne!! Mistet i uke 7. Begynte å blø for 4 uker siden og mistet for 3 uker siden. Hadde ett lite opphold med blødninger i 5 dager, også startet det igjen med småblødninger forrige tirsdag. Har følt meg veldig rar i kroppen den siste uken.så i går skulle jeg bare sjekke med en cb el-test for å sjekke om det kanskje var det som var på gang, og den var positiv... Tok i dag en cb graviditetstest og den var sterkere en noen gang....og det sa til og med mannen min...sånn har den aldri vært før sa han!! (2 stk faktisk)

 

Tidligere har jeg testet positivt opptil 6 uker etter sa, men svakere og svakere fra dag en. Burde ikke testen nå ha blitt svakere nå da det er 3 uker siden...mulig kan jo være at jeg har blitt gravid i mellomtiden, men hvorfor små blødninger...kanskje ikke så rart når kroppen akkurat har vært gjennom det den har.

 

Har kontaktet lege / gyn på sykehuset i dag, men måtte ringe tilbake i morgen for å få time samme dag .

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hører vel egentlig ikke hjemme her...men forsøker allikevel, for kanskje noen av dere som er gravide har opplevd dette.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke opplevd det, men du høres definitivt gravid ut, hcg-nivået ditt hadde ikke steget ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du helt sikker på at du mistet??kanskje du bar på tvillinger og mistet bare den ene, har ei vennine som opplevde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dte er mulig det kan ha vært flere egg som er befruktet men at et nå er mistet. Ellså kan du kanskje ha hatt en ma og alt har ikke kommet ut enda. Vanskelig å si. håper du får fort time imårra da. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig som anonymene sier. At du kan ha bært på to og mistet den ene.

 

Eller så kan det jo hende du bare har hatt en blødning i en lengere tid. Hatt en sånn blodansamling i livmoren kanskje...

 

Men høres veldig ut som om du er gravid da...=o) Og det er jo pos, er det ikke=o)?

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært på ul? Altså innvendig ultralyd med sjekk av egglederne, siden du starta å blø? Jeg ville bedt de om å sjekke om det kan være en EXU.

Jeg blødde ganske mye i uke 9 og var sikker på at jeg hadde mistet. Symptomene fortsatte og jeg testa positivt leenge etterpå. 3 uker etter blødningene fikk jeg konstatert EXU (egglederen sprakk og jeg måte opereres)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...