Gå til innhold

noen som har to tette??


mamman til leon og Noah

Anbefalte innlegg

hei... :) jeg har en sønn på snart 11 mnd og er nå 10 uker på vei med neste. Dette var ikke helt planlagt. Men selvfølgelig hjertelig velkommen.

 

Men jeg må si at jeg får litt panikk, to bleie unger og sønnen min har nesten akkurat begynt å sove hele natta. også skal vi liksom på`n igjen...

 

derfor lurer jeg bare på om noen vil dele litt erfaringer med meg, om hvordan det gikk med dere nå dere fikk to tette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 18mnd mellom mine 2 første. Nå blir det 3 år og 8mnd mellom 2- og 3mann. Her går det unna! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da kan jeg tenke meg det går unna :) men ting går kanskje av seg selv når man får tette barn. Tenker at de kommer til å få så stor glede av hverandre når de blir større. Får bare komme meg gjennom den første tia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en på 10 år, en på 8 år og en på 10 mnd og er 7 uker på vei. Er kjempe stresset og lei meg egentlig. Har tenkt tanken på abort, men slår det fra meg, det er for dårlig å velge bort dette barnet. jeg føler litt at livet mitt kommer bare til å være ett slit og ingen tid til meg selv. Jeg er kjempe kvalm, men begynner på jobb om en uke. Jobber 100%...Kjæresten min har 3 barn fra før som bor 50% hos oss. Er egentlig dritt lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt supert jeg! De har sååå mye glede av hverandre. Det er kun de første 6mnd som kan være litt travle, ellers syns jeg det har gått som en lek! Mine leker sammen og er bestevenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...