Gå til innhold

Ingen symptomer lengre.....Flere som har det slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei Jenter

Jeg er nå 6+5 og har svært få symptomer på graviditeten. I begynnelsen hadde jeg ømme pupper, var super trøtt og vondt i halebenet, men nå er det ikke noe. Egentlig burde jeg kanskje være glad til, men det gjør egentlig meg veldig bekymret for tilstanden inni magen. Flere som har det som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann. jeg har det på akkurat samme måte. er nå i uke 9 og har vært kvalm og "veldig sliten av alt" frem til uke 7 ca. i dag er jeg kun litt trøtt til tider. men det er liksom alt. men inderst inne tror jeg at alt er i orden. det er visst mange som har det på denne måten.. men jeg blir også litt "skuffet" at svangerskapstegnene er liksom bare borte.. Kanskje de dukker opp igjen senere! med min første hadde jeg null svangerskapstegn! og det gikk jo strålende! lykke til. tvi tvi til oss begge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er 6+5 i dag og har det på samme måten som deg. Blir veldig urolig. Men når man hører om alle de ulike erfaringene jentene her inne har, virker det ikke som det er noen fasit. Og at det meste er innenfor normalen.

Tror jeg skal ta en tidlig ul om ikke så veldig lenge, så kanskje jeg klarer å roe meg litt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg opplevde det samme da jeg var i uke 6. Jeg hadde masse symptomer som plutselig forsvant. Snakket med gyn om dette, som sa at alle svangerskap er forskjellige. SLik du har det, er normalt for deg. Han nevnte også at noen ble hadde masse synptomer lenge, mens andre ikke.

Jeg har siden jeg var i uke 6, lest en del meldinger og jenter som har opplevd akkurat det samme, og er litt bekymret.

Håper dette kan roe det litt :-)

Lykke til videre i svangerskapet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...